Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@15:32:49 GMT

آغاز بهسازی جاده مهر به شیراز

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۴۴۹۳

آغاز بهسازی جاده مهر به شیراز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امینی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مُهر،گفت: عملیات اجرایی روکش آسفالت مسیر ارتباطی مهر شیراز (اتوبان مهر به گله دار) حدفاصل روستای ارودان تا زیغان در بخش مرکزی شهرستان مهر آغاز شد.

او، بیان کرد: این عملیات بهسازی به طول ۵ کیلومتر و اعتباری بالغ بر شانزده میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهسازی و نوسازی روکش آسفالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی ۳۵ حلقه چاه آب در دستور کار

بهزاد برارزاده مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران در حاشیه بازدید از عملیات بهسازی چاه‌های آب شرب استان، گفت: عملیات بهسازی ۳۵ حلقه چاه در نیمسال اول ۱۴۰۳ با پیش بینی ۶۵۰ لیتر برثانیه افزایش ظرفیت آبدهی در دستور کار قرار دارد.

او افزود: این طرح در تمامی شهرستان‌های استان با پیش بینی ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار و برخورداری ۱۶۸ هزار نفر در شش ماهه اول امسال اجرا می‌شود.

برارزاده با بیان اینکه از ابتدای سال جدید تا کنون عملیات بهسازی دو حلقه چاه در شهر‌های ساری و گلوگاه انجام شد، گفت: با این اقدام درمجموع ۴۰ لیتر بر ثانیه بر ظرفیت آبدهی این چاه‌ها افزوده شد.

مدیرعامل آبفا مازندران به بهسازی ۵۵ حلقه چاه با آبدهی ۱۲۰۰ لیتر در ثانیه طی سال گذشته در این استان اشاره و افزود: این طرح در شهر‌های گلوگاه، نکاء، بهشهر، ساری، قائمشهر، جویبار، سیمرغ، بابل، بابلسر همچنین آمل، نور، نوشهر، سلمانشهر، چالوس، تنکابن و رامسر اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آغاز نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده است
  • تردد روان در جاده های فارس
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد در کشور آغاز شده است
  • جاده دسترسی شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل بهسازی و آسفالت می‌‍‌‎شود
  • ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای برای سفرهای اربعین توسعه می یابد
  • لزوم حرکت به سوی نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده شهرها
  • شهرستان دشتی در بحث ساخت مسکن فراتر از تعهدات عمل کرده است
  • نامه رییس سازمان محیط زیست به وزیر راه درباره بودجه فنس کشی جاده مرگ یوز
  • بهسازی ۳۵ حلقه چاه آب در دستور کار