Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راهور استان گفت: گردشگری و مسیر ارتباطی با استان های شمالی از مسائل مهم ترافیکی در استان است. 

سرهنگ سیدموسی حسینی در جمع کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی استان، گفت: از مهمترین شاخصه های استان مازندران، حضور حداکثری مسافرانی است که از اقصی نقاط کشور به این استان سفر می کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، با اشاره به این که این شاخصه استان مستلزم ایجاد زیر ساخت های مناسب است، تصریح کرد: تمامی زیرساخت های ایجاد شده در استان برای جمعیت این استان برنامه ریزی شده است و این درحالی است که ما در استان در مقاطع مختلف سال شاهد حجم دوبرابری این ظرفیت را شاهدیم.

وی با اشاره به این که استان مازندرن در بحث گردشگری با دو موضوع پذیرش گردشگر و قرار گرفتن در مسیر استان های گردشگری و زیارتی مواجه است، افزود: کمبود امکانات و زیرساخت های موجود موجب شده تا شاهد حجم گسترده تری از ماموریت ها در این استان باشیم.

حسینی همچنین، اظهار کرد: ما در طول سال با پیک حضور مسافر در استان روبر هستیم که باید در این مورد برنامه ریزی های اساسی در بحث انتظامی و ترافیکی صورت گیرد.

وی با تاکید بر تقویت نیروها و امکانات موجود در استان، گفت: علیرغم شرایطی که در محورهای مواصلاتی استان با ان روبرو هستیم، با تلاش های خوب ماموران انتظامی و پلیس راه و راهنمایی و رانندگی در استان شاهد کمترین تلفات جاده ای در این استان هستیم .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران همچنین، خاطرنشان کرد: تعاملات خوبی بین مسئولان انتظامی و استانی در استان برقرار است و با ادامه این تعاملات کارهای خوبی در استان انجام شده و همچنین در دست اقدام است.

در خاتمه این نشست با قدردانی از سرهنگ رحیم باقری سرپرست سابق پلیس راهور استان، سرهنگ نصرالله بیگلری به عنوان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان منصوب شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی محدودیت ترافیکی استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۴۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی حمایت از دفاع مشروع نیرو‌های مسلح در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز گغت: با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی مردمی در حمایت از مقاومت و دفاع مشروع نیرو‌های مسلح و جمعه‌های خشم در روز جمعه ۳۱ فروردین در اهواز محدودیت‌های ترافیکی درجهت جلوگیری از اختلال آمد و شد در مسیر راهپیمایی اعمال می‌شود. 

سرهنگ سعید حسنوند افزود: این  محدودیت‌های ترافیکی در مسیر بلوار آیت الله بهبهانی حدفاصل تقاطع کیکاوس تا سه راه سلمان فارسی، رفت و برگشت و تمامی دسترسی‌های منتهی به بلوار آیت الله بهبهانی شامل خیابان‌های کافی، مهربند، مجاهدین، کیوان و وکیلی از نبش خیابان کمپانی (پیروزی) و خیابان‌های جعفری، شمشیری، صدرالسادات از نبش خیابان حق بین و خیابان‌های امام، کیوان، آیت الله غفاری و هادی زاده از نبش خیابان گندمی اعمال خواهد شد. 

وی ادامه داد: رانندگان می‌توانند از خیابان‌های کمپانی  و حق بین و گندمی در جهت شمالی و جنوبی و خیابان ۱۰و زند و رستگاری در جهت شرقی و غربی به عنوان مسیر‌های جایگزین استفاده نمایند. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز گفت: هر گونه توقف و پارک خودرو در محل‌های دارای محدودیت ترافیکی ممنوع بوده است و در صورت مشاهده  خودرو‌ها به پارکینگ منتقل خواهند شد.

سرهنگ حسنوند افزود:ضمن تشکر از شهروندان و رانندگان درخواست می‌شود همکاری لازم با ماموران پلیس راهور داشته باشند و به توصیه‌های پلیس توجه نمایند.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی حمایت از دفاع مشروع نیرو‌های مسلح در اهواز
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • محدوديت‌های ترافيکی مسیر اجرای مراسم روز ارتش در ساری اعلام شد
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری