Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:51:07 GMT

فرهنگیان هرمزگان امسال ۵۷۹ اثر پژوهشی ارایه کردند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۵۰۲۸

فرهنگیان هرمزگان امسال ۵۷۹ اثر پژوهشی ارایه کردند

حوریه حاجی زاده روز پنجشنبه در مراسم افتتاح هفته پژوهش که به صورت مجازی با حضور مدیران دوره ابتدایی استان افزود: این آثار شامل ۱۵۶ اثراقدام پژوهی، ۱۰۶ اثر مقاله نویسی، ۱۰۲ اثر درس پژوهی، ۲ اسلاید نگاره، پنج تالیف، ۲۹ تحلیل کتاب درسی و ۶ تراکت، یک تحقیق، ۱۰ تولید محتوای آموزشی و ۱۶۲ تجارب است
وی بیان داشت: همه ارکان مدرسه باید برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی را با محور پژوهش محوری برنامه ریزی نمایند تا مدارس به کارخانه فکر تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون آموزش ابتدایی هرمزگان با تاکید بر رویکرد پژوهش محوری معلمان اظهارداشت: معلمان باید با رویکرد پژوهش محوری به سمت و سویی پیش بروند که به طور کامل از نظر پژوهش آماده باشند.
حاجی زاده در پایان با قدردانی از همراهی و حمایت‌های مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان اظهارامیدواری کرد: 
بتوانیم با برنامه ریزی‌های راهبردی گام‌های بسیار موثری در جهت شکوفایی استعدادهای کودکان این مرز و بوم برداریم.
از ۳۹۰ هزار دانش‌آموز هرمزگان، ۲۳۰ هزار دانش آموز در دوره ابتدایی مشغول به تحصیل هستند که ۶۰ درصد  دانش آموزان را شامل می‌شود.

برچسب‌ها معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان پژوهشگر هرمزگان علمی فرهنگیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان پژوهشگر هرمزگان علمی فرهنگیان معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان پژوهشگر هرمزگان علمی فرهنگیان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۵۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی

جشن تکلیف دختران همدانی با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر از ۲۵ مدرسه در حسینیه امام (ره) همدان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مراسم جشن عبادت دختران دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی با حضور مسئولان استانی در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار شد.

برنامه‌های متنوعی از جمله شعرخوانی، اجرای دکلمه و نمایش با محتوای شیوه‌نامه‌های دینی برای افراد مکلف برگزار شد و فرشته‌های زمینی، آعاز عبادت خدای رحمان و انجام اعمال و تکالیف الهی را جشن گرفتند. حضور دانش‌آموزان با چادر نماز و آراسته از دیگر جلوه‌های این مراسم بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در این مراسم در گفت‌و‌گو با تسنیم، گفت: قابی که از حضور دانش‌آموزان دختر در جشن تکلیف در پشت من قرار دارد از زیباترین تصاویری است که انسان می‌تواند ببیند.

آیت الله حبیب‌الله شعبانی موثقی عنوان کرد: از آموزش و پرورش تشکر می‌کنم که شرایطی را فراهم کردند تا بچه‌ها جشن تکلیف را در کنار یکدیگر تجربه کنند.از اقتضائاتی که مربوط به این جلسات هست استفاده شده و کادر مدارس و مجموعه افرادی که در برگزاری این مراسم مشارکت داشتند تشکر می کنم.

محمد ساده دل، سرپرست ناحیه یک آموزش و پرورش همدان نیز در این مراسم، اظهار داشت: برنامه جشن تکلیف دختران در راستای برنامه‌های تربیتی وزارت آموزش و پرورش به همت معاونت پرورشی در حال برگزاری است.

وی عنوان کرد: در این مراسم 1310 دانش آموز دختر از 25 مدرسه از همدان در این مراسم حضور دارند، امیدواریم با برنامه‌های خاص تربیتی در حال اجرا بتوانیم نسلی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ۸۰ دانش‌آموز در آزمون فریلنسری قبول شده‌اند
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی