Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرزو فلاحی روز پنجشنبه در گفت و گوی خبری اظهار داشت: این همایش توسط دانشگاه علوم پزشکی کردستان و با همکاری انجمن علمی اپیدمیولوژیست‌های ایران به میزبانی سنندج برگزار می‌شود.

وی محورهای این همایش را کووید۱۹ با موضوعات اپیدمیولوژی و ابعاد پیشگیری، بالین، کنترل، درمان و چالش‌های بیماری اعلام کرد و افزود: دکتر رضاعی رییس دانشگاه، در خصوص مدیریت دانشگاهی کووید-۱۹ و چالش‌های آن در این همایش سخنرانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه همایش مذکور در قالب سه پانل اجرا می‌شود، اضافه کرد: اولین پنل با حضور چهار سخنران از متخصصان صاحب نظر کشور با عنوان بالین، درمان و جداسازی بیماران و پیگیری موارد تماس، چالش‌ها و پیشنهاداتی برای بهبود، برگزار می‌شود.

فلاحی در خصوص عناوین پنل دوم نیز اظهار داشت: پیشگیری، دیده بانی و کنترل کووید۱۹، چالش‌ها و پیشنهادات توسط هفت نفر از متخصصان مرتبط در کشور در این پنل مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه پنل سوم با عنوان چالش‌های مدیریت کووید۱۹ و درس آموخته‌ها توسط  ۲ نفر از سخنرانان صاحب نظر کشور برگزار خواهد شد، افزود: شرکت در این رویداد علمی در خصوص کووید ۱۹ می تواند فرصتی برای آگاه شدن از آخرین وضعیت بیماری، پیشگیری، کنترل و مقابله با این بیماری باشد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه همایش به صورت مجازی برگزار خواهد شد، تاکید کرد: علاقمندان می‌توانند به چند شیوه و با استفاده از چند زیر ساخت در این همایش شرکت کنند که در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

 رییس این همایش دکتر فرزین رضاعی، دبیر علمی  دکتر قباد مرادی و دبیر اجرایی دکتر امجد محمدی بلبان آباد هستند.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی کردستان کمیته اپیدمیولوژی ستاد ملی کرونا همایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کردستان همایش دانشگاه علوم پزشکی کردستان همایش اخبار کنکور دانشگاه علوم پزشکی کردستان چالش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه عنوان بهترین مقاله در کنگره پزشکی هسته‌ای آمریکا به عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دکتر آتنا آقایی استادیار گروه پزشکی هسته‌ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد به تازگی در کنگره پزشکی هسته‌ای آمریکا با ارائه مقاله‌ای با موضوع اثر یُد درمانی برتغییرات هورمونی، عنوان یکی از برگزیدگان این کنگره شناخته شده است.

دکتر آقایی گفت: کنگره پزشکی هسته‌ای آمریکا به صورت فصلی و سالانه به صورت حضوری در آمریکا برگزار می‌شود، اما طبق مکاتبات با مسئولان کنگره، ارائه این مقاله  به صورت آنلاین انجام  و سخنرانی از طریق پلتفرم‌های آنلاین ارائه شد.

وی افزود: این مطالعه در بخش پزشکی هسته‌ای بیمارستان قائم (عج) انجام  و تاثیر یُددرمانی به عنوان یک درمان قطعی در بیماران سرطان تیروئید بر روی باروری افراد بررسی  و نتیجه چنین حاصل شد که ید‌درمانی تاثیر دائمی و مضری هورمون‌های جنسی مردانه ندارد و بیمار پس از یک سال که از درمان او با مواد رادیواکتیو گذشت به شرایط اولیه باروری باز می‌گردد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: تاکنون مشابه  این مقاله در ایران کار نشده است، اما در کشور‌های چین و امریکا مقالات مرتبطی کار شده که البته از نظر حجم نمونه و یا پیگیری در سطح این مقاله نبوده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور با حضور ۱۷۵۱۴ نفر در قم
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس دانشگاه
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی
  • مردمی سازی سلامت و سلامت خانواده شعار هفته سلامت
  • ارائه عنوان بهترین مقاله در کنگره پزشکی هسته‌ای آمریکا به عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین
  • برخی رشته های پزشکی در مرز بحران/ توصیه به مسئولین کشور