Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و پرورش شیروان، از درخشش دانش آموز شیروانی در المپیاد تفکر و کارآفرینی خبر داد.

«علی ابراهیمیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: «امین زیبایی» دانش آموز پایه یازدهم رشته علوم تجربی، مدال طلای المپیاد تفکر و کارآفرینی را از آن خود کرد.

 

مدیر آموزش و پرورش شیروان بیان کرد:  وی پس از کسب رتبه برتر در مراحل اول و دوم به مرحله سوم راه یافت و پس از شرکت در آزمون این مرحله توانست مدال طلای اولین دوره المپیاد تفکر و کارآفرینی (تکاد) که توسط سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برگزار شد را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ابراهیمیان با اشاره به اینکه ۶۲.۷ درصد از قبول شدگان استان، مربوط به دانش آموزان شیروانی بود، تصریح کرد: در المپیاد تکاد، ۴۰ مدال طلا، نقره و برنز در رشته های مختلف توزیع شد که امین زیبایی تنها دانش آموزی از خراسان شمالی بود که توانست حائز کسب مدال شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این شهرستان در سال تحصیلی سپری شده (۹۹-۹۸) ۶۳.۵ درصد از قبول‌شدگان المپیادهای خراسان شمالی را به خود اختصاص داده است.

 

مدیر آموزش و پرورش شیروان عنوان کرد: در مجموع ۳۲۱ نفر در المپیادهای استان پذیرفته شدند که از این تعداد ۲۰۱ نفر مربوط به شهرستان شیروان بود که این رقم در سال گذشته، ۹۶ نفر بوده است.

 

اینک ۳۰ هزار دانش آموز در ۴۲۱ آموزشگاه شهری و روستایی زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیروان المپیاد آموزش و پرورش المپیاد تفکر و کارآفرینی دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۶۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، علی درویشی ظهر پنجشنبه به اتفاق جمعی از مسئولان این اداره کل از روند برگزاری کنکور در شهرستان‌های بدره و ملکشاهی بازدید کرد و در جریان این بازدید اظهار داشت؛ حدود ۱۵ هزار نفر داوطلب برای پذیرش در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در استان ایلام با هم به رقابت می‌پردازند که از این تعداد آموزش و پرورش استان متولی برگزاری آزمون برای ۵ هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

درویشی افزود: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌گردد.

وی در ادامه تصریح کرد؛ در شش شهرستان آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه امتحانی آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

رییس دستگاه تعلیم و تربیت استان در پایان خاطر نشان کرد؛ از ۵ هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش میزبان آنان در مرحله‌ی اول آزمون است ۳ هزار و ۷۲۵ نفر دختر و ۲ هزار ۲۶۵ داوطلب پسر هستند.

کد خبر 6088479

دیگر خبرها

  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی