Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس، بیان کرد: مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان فارس برای تحمل محکومیت خود به زندان معرفی شد.

او،تصریح کرد: مطابق تبصره ماده ۳۶ قانون مجازات اسلامی مصوب ۹۲ حکم محکومیت قطعی او باید در رسانه ملی یا یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر شود و این امر نیز در دستور کار معاونت اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان فارس قرار دارد و به زودی منتشر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسیایی، ادامه داد: مدیرکل سابق ورزش و جوانان به اتهام ۲۸ فقره اخذ رشوه  به مبلغ ۱۷ میلیارد و ۹۳۳ میلیون ریال به تحمل ۱۰ سال حبس، جزای نقدی، انفصال دائم از خدمات دولتی و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان عمومی اخذ رشوه استان فارس استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۷۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای ارتش از خالص‌ترین افراد انقلاب هستند

فرشید قاسمی به مناسبت روز ارتش با حضور در دفتر فرماندهی ارشد ارتش در استان ضمن تبیرک این روز، گفت: نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی در زمره خالص‌ترین نیرو‌های انقلاب هستند که همواره بدون توقع به ماموریت‌های محوله به آنها اقدام می‌کنند.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت: وظیفه ما در آموزش وپرورش این است که دستاور‌های ارتش جمهوری اسلامی رابه اطلاع دانش آموزان برسانیم چراکه اعتقاد داریم این امر بر هویت بخشی آنها اثرگذار خواهد بود

قاسمی گفت: ارتش جمهوری اسلامی همواره درخدمت مردم و در مسیر انقلاب گام برداشته و هرکجا که نیاز بوده خدمات خود را ارائه کرده است.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس عملیات اخیر وعده صادق را بی نظیر قلمداد کرد و گفت: بحمدالله اسراییل غاصب در این عملیات به فرمایش رهبری تنبیه مناسبی شد.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد نیز دراین دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرکل آموزش وپرورش فارس وپاسداشت روز ارتش توسط ایشان گفت: ارتش جمهوی اسلامی افتارخ دارد که خود را خادم مردم بداند.

امیرسرتیپ دوم ستاد ابوالقاسم رضایی گفت: خوشبختانه تعاملات بسیار خوبی مابین ارتش ومجموعه آموزش وپرورش وجود دارد.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرکجا که آموزش وپرورش صلاح بداند ارتش آماده کمک به این مجموعه می‌باشد.

امیررضایی همچنین به عملیات اخیر وعده صادق علیه اسراییل نیز اشاره کرد وگفت: یکی از دستاور‌های داخلی این عملیات، افزیش غرور ملی وایجاد همبستگی بیشتر بین جوانان ایرانی بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • نیروهای ارتش از خالص‌ترین افراد انقلاب هستند
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب
  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم
  • اشتغال جوانان نی ریزی با توسعه فضا‌های گلخانه‌ای
  • راه‌اندازی محل ملاقات خانوادگی عمومی در شهر آلمانی