Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمار با هت تریکی که مقابل باشاک شهیر به ثبت رساند به آلوراو موراتا، ارلینگ هالند و مارکوس رشفورد در صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان اروپا در پایان مرحله گروهی فصل 2020/21 رسید.

نیمار، آلوارو موراتا، ارلینگ هالند و مارکوس رشفورد چهار بازیکنی هستند که هر کدام موفق به ثمر رساندن 6 گل در پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شده اند و در صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان اروپا قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، در پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2020/21 نام چهار بازیکن مشترکاً در صدر جدول گلزنان دیده می شود. هر چهار بازیکنی که مشترکاً بهترین گلزن مرحله گروهی شدند، برای اولین بار است که در پایان مرحله گروهی در صدر جدول گلزنان می ایستند.

درحالیکه کریستیانو رونالدو با به ثمر رساندن 4 گل در 4 بازی خود را به صدر جدول گلزنان نزدیک تر کرده است، لیونل مسی و روبرت لواندوفسکی دو گلزن بزرگ دیگر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا، تاکنون 3 گل به ثمر رسانده اند.

بهترین گلزنان لیگ قهرمانان اروپا تا پایان مرحله گروهی (فصل 2020/21) نام بازیکن (باشگاه) تعداد گل تعداد پاس گل تعداد بازی (دقایق بازی) نیمار (پاری سن ژرمن) 6 1 5 (386 دقیقه) آلوارو موراتا (یوونتوس) 6 1 6 (450 دقیقه) ارلینگ هالند (دورتموند) 6 0 4 (345 دقیقه) مارکوس رشفورد (منچستریونایتد) 6 0 6 (416 دقیقه) آلسان پلیا (مونشن گلادباخ) 5 3 6 (452 دقیقه) چیرو ایموبیله (لاتزیو) 5 1 4 (327 دقیقه) اولیویه ژیرو (چلسی) 5 0 4 (143 دقیقه) کریستیانو رونالدو (یوونتوس) 4 1 4 (360 دقیقه) برونو فرناندز (منچستریونایتد) 4 1 6 (439 دقیقه) یوسف ان نصیری (سویا) 4 0 6 (236 دقیقه) فران تورس (منچسترسیتی) 4 0 5 (350 دقیقه) دیوگو ژوتا (لیورپول) 4 0 6 (360 دقیقه) کریم بنزما (رئال مادرید) 4 0 5 (392 دقیقه) روملو لوکاکو (اینتر) 4 0 5 (446 دقیقه)

بیشتر بخوانید:

بهترین گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا

بهترین گلزنان تاریخ مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

تمامی آقای گل های تاریخ جام باشگاه های اروپا-لیگ قهرمانان اروپا

نیمار و ثبت +20 گل با پیراهن دو تیم مختلف در لیگ قهرمانان اروپا

جدول بهترین گلزنان لیگ قهرمانان اروپا تا پایان دور رفت مرحله گروهی (فصل 2020/21)؛ چهار بازیکن مشترکاً در صدر

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۷۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین دمنوش ها برای دفع سنگ کلیه

آفتاب‌‌نیوز :

یک معجون دفع سنگ کلیه دمنوش برگ بوته توت فرنگی است. این دمنوش فواید زیادی را برای کلیه به همراه دارد. برای درست کردن آن کافی است ۴۰ گرم برگ توت فرنگی را با یک لیتر آب به مدت ۵ دقیقه بجوشانید. حالا هر ۵ ساعت یکبار یک فنجان از این نوشیدنی را میل کنید.

دمکرده دانه داده خرمالو

یک دمنوش مناسب برای دفع سنگ کلیه استفاده از دانه خرمالوست. برای این کار ابتدا باید دانه‌های خرمالو رو بو دهید و سپس در آسیاب پودر کنید. حالا یک قاشق چایخوری از این پودر را با ۱ لیوان آب ترکیب کرده و روی حرارت کتری دم کنید. بعد از ۱۰ دقیقه این دمنوش را میل کنید. بعد از ۳ روز سنگ کلیه شما دفع می‌شود.

دمنوش برگ پنیرک

پنیرک گیاهی با خواص دارویی فراوان است که می‌توانید آن را از داروخانه‌ها تهیه کنید. برای درست کردن این معجون دفع سنگ کلیه باید ۱۰۰ گرم از آن را با یک و نیم لیتر آب ترکیب کنید. سپس اجازه دهید به مدت ۳ دقیقه روی حرارت بجوشد. اییک قاشق غذاخوری روغن زیتون هم داخل دمنوش بریزید و قبل از هر وعده غذایی یک فنجان از آن را میل کنید.

دمنوش قاصدک

یکی دیگر از نوشیدنی‌های سنگ شکن کلیه استفاده از قاصدک است. برای این کار باید از برگ‌های گیاه قاصدک استفاده کنید. به این صورت که یک قاشق غذاخوری برگ خشک شده این گیاه را داخل یک فنجان آب جوش بریزید و به مدت ۱۰ دقیقه روی حرارت کتری قرار دهید. سپس آن را میل کنید. این کار را تا دفع کامل سنگ ریز‌ه‌های کلیه تکرار کنید.

دمنوش چای سبز

یکی از نوشیدنی‌های سنگ شکن کلیه چای سبز است. این دمنوش به دلیل داشتن آنتی اکسیدان فراوان به عنوان یک گیاه دارویی محسوب می‌شود. جالب است بدانید دمکرد چای سبز شکل کریستال‌های اگزالات کلسیم را تغییر می‎دهد؛ بنابراین حتی در پیشگیری از تشکیل سنگ‌های جدید هم موثر است. مصرف مداوم و هر روزه چای سبز نه تنها در دفع سنگ کلیه بلکه در دفع آسان ادرار هم تاثیر زیادی دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پایان بارگذاری: پرسپوليس در انتظار خبر مهم
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • بهترین دمنوش ها برای دفع سنگ کلیه
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • گزینه اول آقای گلی آسیا از فوتسال ایران