Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حبیب الله آسوده مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: کمیته امداد خراسان رضوی از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار نوعروس را راهی خانه بخت کرده است.

او ضمن تشکر از خیران افزود: امیدواریم با همراهی نیکوکاران و موسسات خیریه بتوانیم تا پایان سال نوعروسان تحت حمایت را راهی خانه بخت کنیم وهیچ نوعروسی به دلیل عدم استطاعت مالی بدون جهیزیه نماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی از همکاری بنیاد خیریه وفاق سبز علوی تشکر کرد و ادامه داد: این موسسه در برنامه‌های مختلف به کمک کمیته امداد آمده و یاری گر نیازمندان و مددجویان بوده است.

آسوده با اشاره به اینکه یازدهمین همایش خدمت و ولایت در حال برگزاری است، بیان کرد: به منظور توانمندسازی در بخش‌های مختلف با کمیته امداد همکاری داریم.    امیرحسین رستمی مدیر عامل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی با عنوان اینکه بسته فرهنگی در تمامی این جهیزیه پیش بینی شده است، گفت: هر سری جهیزیه ۱۵ میلیون تومان بود که مشارکت هر بخش ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

انتهای پیام//ا.د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی نوعروسان نیازمند جهیزیه نوعروسان استطاعت مالی کمیته امداد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۹۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۳۵ سری جهاز به نو عروسان کمیته امداد امام اشنویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، سید علی ترابی افزود: این اقلام شامل یخچال، لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون و جاروبرقی به مناسبت ماه مبارک رمضان و ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی به 35 نوعروس زیر پوشش حمایت این نهاد اهدا شد.

فرماندار اشنویه اضافه کرد: ارزش اقلام اهدایی ۲ میلیارد تومان است.

دیگر خبرها

  • توزیع جهیزیه و سبد غذایی در شهرستان قاین
  • اهدای ۳۵ سری جهاز به نو عروسان کمیته امداد امام اشنویه
  • اهدای ۳۵ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداددر اشنویه
  • ۶۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خراسان جنوبی اهدا شد
  • اهداء جهیزیه به نوعروسان مددجو آبدانانی
  • اهدای ۱۷۹۶ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای ۱۷۹۴ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی
  • اهدای 1794 سری جهیزیه و لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان آبدانانی