Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر عامل سازمان اتکا از توزیع عادلانه کالاهای اساسی به نیروهای مسلح و بازنشستگان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی سازمان اتکا؛ سردار حشمتی پور مدیر عامل سازمان اتکا درباره ی این خبر افزود:  در ایام همه‌گیری ویروس کرونا، تقاضای خرید برخی کالاهای اساسی بین هم میهنان‌مان افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد:  سازمان اتکا در راستای ایفای نقش خود در زمینه تأمین سبد معیشتی خانواده‌های معزز نیروهای مسلح، بویژه در مورد کالاهای اساسی، با تکیه بر توانمندی و بهره گیری از زنجیره‌ی تولید تا مصرف خود اقلامی نظیر روغن، قند، شکر، برنج، حبوبات و ... را در فروشگاه های اتکای سراسر کشور با قیمت های مصوب توزیع کرد.
مدیر عامل سازمان اتکا افزود: در این راستا به منظور عدم ازدحام مشتریان در فروشگاه‌ها و به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، همین طور حذف دلالان و توزیع هرچه بهتر و عادلانه‌ تر کالاهای اساسی به مصرف کننده واقعی، اقداماتی از جمله توزیع اقلام در شهرک‌های مسکونی نیروهای مسلح، درب منازل بازنشستگان نیروهای مسلح، توزیع در ادارات نظامی و پادگان‌ها و ... انجام  شده که با استقبال بسیار خوب مشتریان مواجه بوده است.
حشمتی پور در پایان تأکید کرد: انشالله در راستای تقویت هر چه بهتر خدمات رسانی به نیروهای مسلح و بازنشستگان عزیز، تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست و از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان اتکا توزیع کالاهای اساسی کالاهای اساسی نیروهای مسلح سازمان اتکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۹۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان «سپند» در سطح مرزشکنی دانش حرکت می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، «سردار رضا طلایی‌نیک» سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره کلیات طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) وزارت دفاع اظهار کرد: طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی را دانشمند شهید فخری‌زاده به عنوان رییس سازمان سپند، پیش از شهادت با هم‌فکری مجموعه‌ای از همکاران و جمعی از نمایندگان دوره فعلی مجلس طراحی کرد.

سخنگوی وزارت دفاع افزود: در حوزه نیروهای مسلح و بخش دفاعی رویه این است که زمانی که یک ضرورت راهبردی و بنیادی پیش می‌آید و لازم است که ساختاری ایجاد شود، باید اذن فرماندهی کل قوا اخذ شود و با این اخذ آن ساختار تأسیس می‌شود.

وی ادامه داد: زمانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی به تشکیل سازمان جدیدی اذن بدهند، می‌فرمایند که بعداً سیر قانونی آن را نیز طی کنید، بر همین اساس ۱۴ سال قبل اذن از رهبری انقلاب برای تشکیل این سازمان گرفته شد و ۶ سال قبل اساسنامه موقت این سازمان تصویب شد.

طلایی‌نیک گفت: علت برتری امروز قدرت دفاعی ما در منطقه و منفعل‌شدن دشمنان ما این است که نظام دفاعی کشورمان دانش‌پایه است. سازمان سپند به همه نیروهای مسلح خدمات علمی می‌دهد.

وی اظهار کرد: امروز در وزارت دفاع با ۱۰۰ دانشگاه قرارداد فعال داریم و در حال استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها هستیم. همچنین با ۱۲۰۰ شرکت دانش‌بنیان قرارداد جاری داریم اما استفاده ار دانش و توانمندی نخبگان و جوانان مستعد کشور، نیازمند سازمانی است که عهده‌دار این مسؤولیت شود.

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: سازمان سپند در سطح مرزشکنی دانش حرکت می‌کند، یعنی این سازمان باید به حوزه‌های مرزشکنی دانش به گونه‌ای ورود کند که دشمن غافلگیر شود.

کد خبر 6084251 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • آتش نشانی هم سرباز می گیرد
  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • حضور نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»
  • سخنگوی وزارت دفاع: «سپند» به همه نیروهای مسلح خدمات علمی می‌دهد
  • سازمان «سپند» در سطح مرزشکنی دانش حرکت می‌کند
  • واکنش وزارت جهاد کشاورزی به احتکار کالاهای اساسی | قیمت هیچ کالایی تغییر نکرده است