Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@02:03:43 GMT

حمایت همه‌جانبه وزارت صمت از پروژه نورد گرم ۲

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۹۲۲۲

حمایت همه‌جانبه وزارت صمت از پروژه نورد گرم ۲

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: از رئیس هیئت مدیره ایمیدرو خواستارم جلسات طرح توسعه فاز دوم نورد گرم از امروز برگزار شود، وزارت صمت و بانک مرکزی نیز از این پروژه حمایت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا رزم حسینی روز پنجشنبه - ۲۰ آذرماه- در بازدید از شرکت فولاد مبارکه اصفهان، اظهار کرد: از بنیان‌گذاران این مجموعه عظیم تشکر می‌کنم، یکی از توفیقات این صنعت ثبات مدیریتی آن بوده که نشان داده سازمانی که از کارمندان و مدیران شایسته برخوردار باشد عملکرد خوبی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وزارت صمت در چند ماه گذشته سعی کرده بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای تأمین سرمایه در بازار سرمایه فراهم کند.

وزیر صمت گفت: اکنون نقدینگی به سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده و پول‌های سرگردانی که در بازارهای ناکارآمد قرار دارد مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.

رزم حسینی افزود: سیاست‌های پولی و مالی کشور حرکت دادن نقدینگی به سمت برنامه‌های تولید محور است و در این راستا بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه در بخش تولید تعریف شده است.

وی ادامه داد: رفع قوانین و بروکراسی‌های نحس اداری از جمله اهداف این وزارتخانه است که مسیر را برای مجاهدان اقتصادی هموار می‌کند.

وزیر صمت گفت: امروز همه فعالان اقتصادی و کارآفرینان موظف‌اند با تلاش‌های خود نسلی بسازند که از رفاه نسبی برخوردار باشد.

رزم حسینی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در چند سال اخیر به خوبی توانست در برابر تحریم‌های ظالمانه رئیس جمهور آمریکا مقاومت کند، ادامه داد: اگر صنایع وابسته به فولاد و پتروشیمی نبود نمی‌توانستیم از تحریم‌ها عبور کنیم.

وی با بیان اینکه تأمین کالاهای اساسی کشور کار دشواری است، اظهار کرد: به‌رغم گرانی، کالا به فراوانی همه جا یافت می‌شود، همچنین مبارزه با کرونا هزینه سنگینی داشت اما دولت توانست در برابر آن مقاومت کرده و سرپا بایستد.

وزیر صمت گفت: در سال گذشته ۸۹۰ هزار میلیارد تومان سرمایه کشاورز در اختیار ۱۰ درصد جامعه بود، بنابراین برای توسعه متوازن باید شرکت‌های بزرگ در سطح جامعه آنچنان گسترش یابند که همه افراد شاغل بوده و بتوانند کسب درآمد کنند.

رزم حسینی افزود: پدیده حاشیه نشینی، مهاجرت به شهرها با وجود فراهم بودن زیر ساخت‌ها در روستاها به دلیل نبود شغل است.

وی ادامه داد: اگر مسئولان اصفهان بخواهند آمادگی داریم تولید کنندگان و صنعت گران را در این استان بسیج کنیم؛ لازم است جریان توسعه احیا و راه‌اندازی شود.

وزیر صمت تاکید کرد: در استان اصفهان، هر موردی که وزارت صمت می‌تواند برای حل آن تفویض اختیار، حذف بروکراسی‌ها و بخش‌نامه‌های داخلی انجام دهد اگر به ما اعلام شود انجام خواهیم داد.

رزم حسینی افزود: در چند هفته گذشته با آزاد شدن صادرات در برابر واردات کالاهای ضروری از هشت میلیون و ۴۰۰ هزار تن کالای بلوکه شده در گمرک بیش از پنج هزار کالا تن ترخیص شد.

وی با اشاره به اینکه با تمام توان در حال دور زدن و شکستن تحریم‌ها هستیم، تصریح کرد: از رئیس هیئت مدیره ایمیدرو خواستارم جلسات طرح توسعه فاز دوم نورد گرم از امروز برگزار شود، وزارت صمت و بانک مرکزی نیز از این پروژه حمایت خواهد کرد.

کد خبر 460688

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فولاد فولاد مبارکه وزیر صمت ایمیدرو رئیس هیئت عامل ایمیدرو شرکت فولاد مبارکه اصفهان نورد گرم علیرضا رزم حسینی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رزم حسینی وزارت صمت وزیر صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۹۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا وزیر آموزش و پرورش استیضاح می شود؟

سید محمد حسینی امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره اینکه برنامه هفتم چه زمانی ابلاغ می‌شود؟ گفت: ایرادات باقیمانده از لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه برطرف شده و به زودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

وی اظهار کرد: درباره بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، این بخش از لایحه بودجه هم اکنون در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است و با توجه به اینکه سقف درآمدها و هزینه‌های بودجه در بخش اول مشخص شده علی القاعده تغییرات قابل توجهی در این حوزه نباید داشته باشیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین در مورد احتمال استیضاح وزیر آموزش و پرورش، تاکید کرد: این استیضاح از پیش از این مطرح بوده و گفت‌وگوهایی با نمایندگان درخواست‌کننده استیضاح مطرح شده تا به ایرادات و اشکالات پاسخ داده شود و نماینده استیضاح کننده گفت‌وگوها و مکاتباتی را با وزیر داشته است.

حسینی خاطرنشان کرد: البته با توجه به زمان اندک باقیمانده از کار مجلس بعید است که نوبت به این گونه مسائل برسد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حمایت همه جانبه مردم آبادان و خرمشهر از عملیات «وعده صادق»
  • اجرای طرح های مختلف وزارت علوم برای افزایش شرکت های دانش بنیان
  • آمادگی ایران برای کمک به مردم در معرض سیل در امارات
  • اعلام آمادگی ایران برای کمک به امارات
  • تاکید ایران و امارات بر توسعه روابط دو جانبه
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • تاکید سئول و توکیو بر گسترش روابط با واشنگتن
  • کاردار ایران در مصاحبه با گاردین: تله جنگ اسرائیل برای غرب
  • وزیر دفاع: از حمایت‌های همه‌جانبه رئیس جمهور در عملیات «وعده صادق» تشکر می‌کنم
  • آیا وزیر آموزش و پرورش استیضاح می شود؟