Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: طی 19 روزی که در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در سطح استان مرکزی، رویکرد اجرای مقررات حاکمیتی دنبال شد، شاهد کاهش 46 درصدی تردد در سطح استان مرکزی بوده‌ایم.

سردار حسن مفخمی شهرستانی روز پنجشنبه 20 آذر در رزمایش طرح زمستانه پلیس و دستگاه های خدماتی استان مرکزی، اظهار کرد: طرح زمستانه پلیس و دستگاه های خدماتی در استان مرکزی همزمان با سراسر کشور از امروز آغاز شده و تا 20 اسفندماه با محوریت محورهای مواصلاتی استان و اولویت محورها و گردنه های برفی و با بکارگیری 90 تیم گشت خودرویی و 32 تیم موتورسوار حوزه پلیس راه و راهور استان و همکاری و همراهی سازمان ها از جمله راهداری، اورژانس، هلال احمر، شهرداری ها و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با انجام اقدامات انضباط ترافیکی در راستای کاهش وقوع تصادفات و حوادث رانندگی و برخورد قاطع با تخلفات رانندگان پرخطر با محوریت برخورد با تخلفات حادثه ساز و استفاده از حداکثر توان عملیاتی، طی هشت ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، تعداد متوفیان حدود 10 درصد، تعداد مجروحین 26 درصد و تعداد کل تصادفات در سطح استان 41 درصد کاهش داشته است.

شهرستانی ادامه داد: طی 19 روزی که در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در سطح استان مرکزی، رویکرد اجرای مقررات حاکمیتی دنبال شد، شاهد کاهش 46 درصدی تردد در سطح استان مرکزی بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: در حوزه اعمال قانون در سطح استان در این مدت 457 مورد جریمه یک میلیون تومانی، 343 مورد اعمال قانون 500 هزارتومانی و سه هزار و 139 مورد اعمال قانون 200 هزارتومان انجام شده، همچنین در محدودیت 9 شب تا چهار صبح به منظور برقراری ممنوعیت تردد در سطح شهرهای قرمز و نارنجی بالغ بر سه هزار و 221 مورد پیامک به رانندگان ارسال شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس استان مرکزی طرح زمستانه پلیس سطح استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۹۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر؛ دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. مطابق اعلام قبلی، جهت برقراری نظم و امنیت، ورود تمامی دانشجویان در روزهای ذکر شده به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

در صورت ضرورت، تردد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا، فقط از طریق مکاتبه رییس دانشکده مربوطه با مدیریت حراست دانشگاه و صرفا برای موارد بسیار اضطراری امکان‌ پذیر خواهد بود.

دانشجویانی که در روز پنچشنبه در ساختمان آموزش آزمون میان‌ترم دارند، صرفا از طریق دربهای ورودی پردیس شمالی دانشگاه (گیت بن‌بست تیموری و گیت کنار آسانسور پارکینگ) امکان تردد به ساختمان آموزش را دارند و پل عابر مابین پردیس شمالی و پردیس اصلی بسته خواهد بود.

کد خبر 6086307

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • فروش ویژه نهال گردو ریشه ای و گلدانی بدون محدودیت کاشت در کرج با ارسال یک روزه
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد