Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان از وضعیت شهرستان‌های اصفهان خبر داد و گفت: در حال حاضر یک شهرستان قرمز، دو شهرستان زرد و ۲۱ شهرستان هم نارنجی هستند که این ۲۱ شهرستان نارنجی در مرز آستانه ورود به وضعیت قرمز قرار دارند. - اخبار استانها -

حجت‌الله غلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به تاثیر اعمال محدودیت‌ها، اظهار داشت: در استان  4 شهرستان قرمز، 17 شهرستان نارنجی و 3 شهرستان زرد داشتیم که با اعمال محدودیت‌ها 4 شهرستان قرمز به یک شهرستان قرمز تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرستان‌های اردستان، نائین و تیران به علت رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی از قرمز به نارنجی تغییر رنگ دادند ولی در شهرستان نطنز همچنان وضعیت قرمز است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با بیان اینکه در سه شهر زرد نیز تغییراتی ایجاد شده، گفت: برخوار و دهاقان به دلیل عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از حالت زرد خارج شدند و در شرایط نارنجی قرار گرفتند و شهرستان چادگان که قبلا نارنجی بود اکنون در حالت زرد قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با این شرایط یک شهرستان قرمز نطنز، دو شهرستان زرد خور و چادگان و 21 شهرستان هم نارنجی هستند که این 21 شهرستان نارنجی در مرز آستانه ورود به وضعیت قرمز قرار دارند.

پایان محدودیت‌های کرونایی در اردبیل و نتایج ناملموس در آمار مرگ و میرتشریح اهم مطالبات پرستاران در دوران کرونا/ نقش مجلس در پیگیری مطالبات کادر درمان300 نقاهتگاه اضطراری برای بستری بیماران کرونایی در قزوین آماده شد

غلامی تصریح کرد: در صورت عدم رعایت جدی و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و عدم توجه مردم به سمت شرایط قرمز سوق پیدا می‌کنیم که امیدواریم در روزهای آتی همچنان شاهد همکاری خوب مردم، صنوف، واحدهای تولیدی و مشاغل در سه هفته گذشته باشیم و وضعیت به سمت زرد شدن پیش برود.

وی با اشاره به ادامه محدودیت‌ها در هفته آینده، اظهار داشت: منع تردد از ساعت 21 تا 4 صبح همچنان باقیست و صنوف نیز با توجه به ساعت منع تردد زودتر تعطیل می‌کنند تا قبل از ساعت 21 به منزل بازگردند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان خاطرنشان کرد: پیشنهادات ستاد استانی اصفهان پس از بررسی  ستاد ملی روز شنبه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/166/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان قرمز ستاد استانی محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ استانی که آمادگی پذیرش مسافران نوروزی دارند + اسامی

ستاد خدمات سفر در سه اطلاعیه اسامی استان‌های دارای آمادگی برای میزبانی از مسافران نوروزی در موج دوم سفرهای نوروزی را اعلام کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با توجه به موج دوم سفرهای نوروزی و اعلام مرکز مدیریت و پایش سفرهای کشور ظرفیت‌های اقامتی تبریز، شبستر، جلفا، مرند، کلیبر، اسکو در آذربایجان‌شرقی، ارومیه، مهاباد، خوی، ماکو، سلماس، تکاب، سردشت در آذربایجان‌غربی، شهرستان‌های اردبیل، مشکین‌شهر، خلخال، نمین، نیز و پارس‌آباد در استان اردبیل، شهرستان‌های قزوین، تاکستان، الموت در استان قزوین، زنجان و ابهر در استان زنجان، شهرهای همدان، ملایر، تویسرکان، و نهاوند در استان همدان، شهرهای کرمانشاه، پاوه و روانسر در استان کرمانشاه، شهرکرد، کوهرنگ، بروجن، سامان در استان چهارمحال و بختیاری دارای آمادگی پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر در اصفهان + جزئیات
  • محدودیت‌های ترافیکی شب‌های قدر در اصفهان اعلام شد
  • ۸ استانی که آمادگی پذیرش مسافران نوروزی دارند + اسامی
  • هوای آذربایجان‌غربی تا هفت درجه گرم‌تر می‌شود
  • جابه‌جایی ۱۲۰هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های اصفهان/آغاز پیک دوم سفرها همزمان با لیالی قدر
  • اسکان بیش‌ از ۸۰ هزار مسافر نوروزی در ۱۱۵ هتل شهر اصفهان
  • کشف ۹۲۹۰ کیلوگرم گوشت و مرغ غیربهداشتی در یک سردخانه در شهر درگهان
  • ۲۰۴ هزار مسافر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی استان اصفهان به سفرهای نوروزی رفتند
  • وضعیت راه‌های کشور؛ آزادراه تهران – شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • رفع مشکل آب شرب رودسر تا ۳ ماه آینده