Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:04:33 GMT

لیگ یک/ جدال دو کاپیتان برنده‌ای نداشت

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۷۹۷۵۸

جدال دو کاپیتان ملی‌پوش استقلال در پایان هفته چهارم با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ورزش سه، در ادامه رقابت‌های لیگ یک از هفته چهارم دو تیم خوشه طلایی ساوه و هوادار در شرایطی به مصاف هم رفتند که هر دو تیم به‌شدت به سه امتیاز این دیدار احتیاج داشتند.


از طرفی شاگردان سهراب بختیاری زاد که در سه بازی قبل دو شکست و یک تساوی را به دست آورده بودند به چیزی جز برد نمی‌توانستند فکر کنند و می‌خواستند اولین برد خود را در هفته 4 به دست بیاورند و از طرفی تیم هوادار که در هفته‌های ابتدایی نشان داد که یکی از مدعیان این فصل است، می‌دانست که با کسب هر سه امتیاز حتی می‌تواند به صدر جدول خودش را برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 


این دیدار که به قضاوت مجید محمدی – مرتضی سلمان نژاد – مهران مصطفوی – فرهاد امینی در ورزشگاه خانگی خوشه طلایی برگزار شد در پایان نود دقیقه بدون اینکه توپی از خط دروازه‌ها رد شود بدون گل به پایان رسید تا جدال دو کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال با نتیجه صفر بر صفر به پایان برسد و دو تیم به تقسیم امتیازات بسنده کنند.


 از نکاتی که می‌توان در این دیدار اشاره کرد اعتراضات زیاد نیمکت‌های هر دو تیم نسبت به تصمیمات داور بود آن‌هم علی‌رغم اینکه دو سرمربی ملی‌پوش سعی در آرام کردن نیمکت نشینان خودشان را داشتند.
تیم میزبان دریک صحنه اعتقاد داشت که حمید کاظمی مهاجم گل زن هوادار که با 4 گل زده در حال حاضر آقای گل لیگ هم محسوب می‌شود باید از زمین‌بازی اخراج می‌شد، اما داور اعتقادی به این موضوع نداشت.

 

 

 


در دقایق پایانی هم یک صحنه بسیار مشکوک در داخل محوطه جریمه خوشه طلایی روی کاظمی به وجود آمد اما آقای مجید محمدی، قاضی این دیدار دستور به ادامه بازی دارد.


در پایان هفته چهارم با توجه به تساوی 0 بر 0 این دیدار، تیم خوشه طلایی با دو امتیاز در جایگاه 17 جدول جای گرفت و هوادار با 8 امتیاز همچنان به‌عنوان نزدیک‌ترین رقیب پارس جنوبی جم در رده دوم، چشم به هفته‌های آتی دارد

هوادار تهران خوشه طلایی ساوه دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هوادار تهران خوشه طلایی ساوه دسته یک خوشه طلایی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۷۹۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار متفاوت شجاعی و تورس در فاصله چند روز

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی که هدایت هوادار تهران را برعهده دارد در این هفته با همبازی سابق خود در اوساسونا اسپانیا دیدار کرد.

مسعود شجاعی چندین سال با روبرتو تورس در لالیگا هم‌تیمی بود و در تقابل هفته بیست و سوم هوادار و گل گهر با تورس که حالا در خط هافبک گل گهر بازی می‌کند، به عنوان رقیب دیدار کرد.

این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود هوادار تمام شد و روبرتو تورس علی رغم درخشش نتوانست مانع شکست تیمش برابر شاگردان مسعود شجاعی بشود.

تورس و شجاعی چند روز بعد از این تقابل در محیطی متفاوت و دور از زمین فوتبال با یکدیگر دیدار کردند.

دیگر خبرها

  • پیکان، شکست‌ناپذیر غیر از تقابل با پرسپولیس!
  • آمار چشمگیر پرسپولیس اوسمار برای کسب قهرمانی/ ۲۲ امتیاز در دور برگشت و ۴۵۰ دقیقه دروازه بسته
  • خلاصه بازی پیکان و هوادار + فیلم
  • پیروزی دو گله تیم مسعود شجاعی از دست رفت
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • طلایی پوشان فاتح شهرآورد نصف جهان
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ تقابل طلایی‌ها در طبس
  • بسکتبال NBA | پادشاه به جوکر رسید؛ پایان راه برای نسل طلایی گلدن استیت
  • هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک؛ پیروزی استقلال ملاثانی
  • دیدار متفاوت شجاعی و تورس در فاصله چند روز