Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@09:51:31 GMT

اینجا کرونا فاتحه می‌خواند/ ازدحام جمعیت در وادی رحمت تبریز

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۰۹۲۹

‍‍‍‍‍‍

دریافت 68 MB

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ابلاغیه ستاد پیشگیری از کرونا، طرح ممنوعیت تردد خودروهای سواری در وادی رحمت اجرا و علاوه بر مسیرهای دسترسی به وادی رحمت، مسیر شهرک اندیشه تبریز نیز مسدود شد.

طی روزها و هفته‌های اخیر این بسته شدن راه باعث شده که شهروندان خودروهای خود را دورتر از وادی رحمت و گاهی در حاشیه اتوبان کسایی پارک می‌کنند و علاوه بر ایجاد ترافیک شدید در مسیر به صورت پیاده و گروه‌های ۲۰ و ۳۰ نفره به وادی رحمت می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته دیگر اینکه یک باند ورودی وادی رحمت تا ایستگاه پمپ گاز و پمپ بنزین که به صورت رفت و برگشت باز است ترافیک فوق سنگینی تجربه می‌کند و ساکنان شهرک اندیشه که تصمیم به زدن گاز و بنزین دارند، باید ساعت‌ها در ترافیک منتظر بمانند.

مسدود کردن راه ورودی به وادی رحمت نتیجه عکس داشته و علاوه بر اینکه حجم شهروندان در این مکان را کاهش نداده بلکه شاهد افزایش جمعیت سر قبور هستیم و همچنین ترافیک در مسیرهای ورودی به وادی رحمت و محور ارتباطی تراکتورسازی تا میدان راه آهن نیز سنگین است و خودروها در اتوبان کسایی نیز پارک می‌کنند.

گفتنی است قبل از مسدود شدن ورودی وادی رحمت بیشتر شهروندان با خودروهای شخصی تا سر قبر اموات می‌آمدند و سپس بعد از قرائت فاتحه با خودروهای شخصی برمی‌گشتند و تا حد زیادی از تجمع جلوگیری می‌شد ولی اکنون شهروندان خودروهای خود را بیرون از محوطه پارک می‌کنند و چند کیلومتری به صورت دسته جمعی پیاده روی می‌کنند تا به وادی رحمت برسند که این خود احتمال شیوع ویروس کرونا را افزایش داده است.

این فیلم مربوط به امروز پنج شنبه ۲۰ آذرماه سال ۹۹ است که از ورودی‌های وادی رحمت و ازدحام جمعیت گرفته شده است.

کد خبر 5092675

منبع: مهر

کلیدواژه: آرامستان تبریز شیوع کرونا ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر بارش برف گرگان شیوع کرونا شهرکرد شهرستان کرج روز دانشجو سیلاب بارش باران محدودیت های کرونایی عکس استانها وادی رحمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۰۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازدحام گردشگران نوروز ۱۴۰۳ در تخت جمشید

دیگر خبرها

  • تردد نوروزی در جاده های آذربایجان شرقی از ۱۵ میلیون سفر گذشت
  • ثبت بیش از ۱۵ میلیون تردد خودرو در آذربایجان شرقی
  • تشییع پیکر مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز
  • توزیع ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت زهک
  • ازدحام گردشگران نوروز ۱۴۰۳ در تخت جمشید
  • درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز
  • مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز به فرزندان شهیدش پیوست
  • توزیع ۷۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • توزیع دو هزار و ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • ورودی‌های کندوان و آزادراه تهران - شمال مسدود شد