Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@00:48:36 GMT

سپاه به ۳۵ نوعروس چرداولی جهیزیه اهدا کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۱۷۷۱

سپاه به ۳۵ نوعروس چرداولی جهیزیه اهدا کرد

سرهنگ پاسدار هدایت سلیمانیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جهیزیه‌ها شامل ۶ قلم کالای کاملا ایرانی همچون: یخچال، گاز، تلویزیون، پتو، پنکه، لوازم سرسفره که از سوی سپاه تهیه و به نوعروسان تحویل داده شده  و تا پایان سال یک مرحله دیگر نیز اهدا می شود.

وی ادامه داد: ۵۰۰ بسته معیشتی هم بین این زوج های جوان توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانیان اضافه کرد: ارزش ریالی مجموع این جهیزیه‌ها ۳۵ میلیارد ریال است و  در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، تلاش می کنیم  فرهنگ ازدواج آسان و کم‌کردن هزینه‌های زندگی برای زوج‌های جوان را در جامعه  ترویج کنیم.

وی اظهار داشت: تمام جهیزیه‌ها تولید داخلی هستند که این کار در راستای کمک به تولید و ایجاد اشتغال پایدار و تشکیل زندگی خانواده ها از تولیدات ایرانی انتخاب شده اند. 

فرمانده سپاه ناحیه  شهرستان چرداول اضافه کرد:  در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، تلاش برای رفع محرومیت‌ها و فراهم کردن زندگی برای جوانان از اهداف سپاه پاسداران برای خدمت به محرومین است.

سرهنگ سلیمانیان یادآور شد:  صدمات مالی ناشی از شیوع کرونا اقشار مستضعف را تحت تأثیر قرار داده و سپاه با تمام ظرفیت‌های خود به‌دنبال کاهش این آسیب‌ها و حمایت از اقشار محروم جامعه  است.

شهرستان چرداول به مرکزیت شهر سرابله در ۳۰ کیلومتری ایلام قرار دارد 

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران جهیزیه عروسی چرداول محرومیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران جهیزیه عروسی چرداول محرومیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران جهیزیه عروسی چرداول محرومیت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه، پاسدار انقلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ نهاد با ارزشی که نقش مهمی در پاسداری و حفاظت از میهن اسلامی دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • تهیه جهیزیه، هدیه خیران یزدی به زوج‌های جوان
  • سپاه پاسداران باتکیه‌بر ایمان در راستای امنیت پایدار می‌کوشد
  • سپاه، پاسدار انقلاب
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سمنان
  • اهدا بیش از ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند واجد شرایط بردسکن
  • اهدای ۱۴۴ جهیزیه ایرانی به نوعروسان یزدی
  • رزمایش توزیع جهیزیه در میبد
  • پاسداران در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کنند
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی توانمند ولایت فقیه است