Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@18:24:26 GMT

احتمال محرومیت ۳ بازیکن رقیب پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۱۷۹۲

صراط:

در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق و در مرحله نیمه نهایی، تیم‌های ویسل کوبه ژاپن و سوون سامسونگ کره جنوبی به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده ژاپن با پیروزی در ضربات پنالتی به فینال شرق آسیا رفت.

در این بازی ابتدا سوون سامسونگ توسط پارک سانگ هیوک به گل رسید، اما فوروهاشی در دقیقه ۴۰ نتیجه را یک - یک کرد و در ادامه نیز در ضربات پنالتی تیم ژاپنی به برد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا ۳ بازیکن این تیم به نام‌های وتارو اودا، ریوهو کیکوچی و کیوگو فروهاشی تک کارته هستند و با دریافت کارت زرد در دیدار فینال شرق آسیا دیدار با پرسپولیس را از دست می‌دهند.

این دیدار ۲۳ آذر در ورزشگاه الجنوب برگزار می‌شود و برنده این دیدار ۲۹ آذر برابر پرسپولیس صف آرایی خواهد کرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فینال لیگ قهرمانان آسیا رقیب پرسپولیس صعود ویسل کوبه ژاپن صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سپاهان به محرومیت رضاییان: گزارش بازی چیز دیگری است!

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و ملوان بندر انزلی در حالی با نتیجه دو بر یک به سود زردپوشان اصفهانی به پایان رسید که رامین رضائیان در آخرین ثانیه‌های نیمه اول به دلیل تکل روی پای بازیکن حریف کارت زرد گرفت.

همین امر موجب شد تا در خصوص محرومیت او در بازی بعدی این تیم مقابل پرسپولیس به دلیل دریافت چهار کارت زرد بحث و بررسی شود. طبق گزارش بازی موجود در سایت‌های مختلف خبری، رامین رضائیان در بازی تیم‌های آلومینیوم، نساجی و هوادار کارت زرد گرفته بود که با احتساب اخطار مقابل ملوان، چهارمین کارت زرد خود را دریافت کرده و نمی‌تواند مقابل پرسپولیس بازی کند.

با این حال رضائیان با انتشار استوری در اینستاگرام خود عنوان کرد سه اخطار با احتساب کارت زرد امروز مقابل ملوان دریافت کرده و از بازی با پرسپولیس محروم نیست.

پس از او نیز مسؤولان باشگاه سپاهان عنوان کردند کارت زردی که در دیدار با آلومینیوم برای رضائیان ثبت شده متعلق به این بازیکن نیست و طبق اعلام گزارش ناظر بازی در دیدار با آلومینیوم هیچ کارت زردی به این بازیکن ملی پوش تعلق پیدا نکرده است. بنابراین او با سه اخطار می‌تواند در دیدار حساس مقابل پرسپولیس بازی کند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

کد خبر 6084853

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا/ رقیب ایران در مسیر قهرمانی حذف شد
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • ستاره پرسپولیس دیدار با سپاهان را از دست داد
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • ادعای سپاهان؛ رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • ابهام درباره محرومیت رامین رضاییان
  • احتمال غیبت بازیکن آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • واکنش سپاهان به محرومیت رضاییان: گزارش بازی چیز دیگری است!
  • یک پرسپولیسی دیگر در آستانه محرومیت از بازی با گربه سیاه
  • محرومیت مشابه نورافکن در انتظار اسماعیلی فر