Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@22:37:20 GMT

تصمیم مهم مجلس برای استخدام معلمان

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۱۸۸۵

تصمیم مهم مجلس برای استخدام معلمان

به گزارش اقتصادآنلاین، نماینده مردم هـمدان با اشاره به آخرین تصمیمات کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای حل مشکل استخدام معلمان گفت: کمیسیون در خصوص استخدام معلمان، 2برنامه را پیگیری می کند. نخست استخدام آن دسته از نیروهای نهضتی که قبل از سال 91 فعالیت خود را آغاز کرده اند در دستور کار قرار داد. این دسته از متقاضیان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کردند، اما نتوانستند در آزمون قبول شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای حل مشکل این دسته از معلمان، یکی از نمایندگان طرح «اصلاح قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزش‌یاران نهضت» را به مجلس ارائه کرد که در آن پیشنهاد حذف آزمون استخدامی مطرح شده بود. مجلس نیز به حذف آزمون رای داد تا این پروسه به صورت رسمی مورد بررسی کارشناسی قرار بگیرد.

 فـلاحی در ادامه گفت: بعد از رای موافق مجلس، طرح به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارسال شد تا ساز و کاری قانونی برای حل مشکل استخدامی این دسته از متقاضیان تهیه شود. بر اساس نشستی که با حضور حاجی میرزایی، معاونان وزارتخانه و اعضای کمیسیون برگزار شد، در راستای تسهیل استخدام نیروهای نهضتی قرار شد موضوعاتی چون سوابق تدریس این دسته از متقاضیان در امتیازات استخدامی آنها لحاظ شود تا این گروه از نهضتی ها و حق التدریسی ها نیز به استخدام آموزش و پرورش درآیند. بنابراین گروه اول نهضتی های قبل از سال91 با این سازو کار تعیین تکلیف و پروسه استخدامی آنها طی خواهد شد.

پربیننده ترین چند نفر از فرهنگیان امسال بازنشسته می‌شوند؟! جزییات کسر قسط ششم وام یک میلیونی آغاز سـاخت ۳۶هزار مسکن معلمان آیت الله محمد یزدی درگذشت هکرها اطلاعات واکسن فایزر را دزدیدند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آزمون استخدامی آموزش و پرورش معلمان معلمان حق التدریسی امتیازات استخدامی آموزش و پرورش حق التدریسی ها فرهنگیان معلمان اخبار فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان معلمان حق التدریس اخبار استخدامی آموزش و پرورش آخرین اخبار استخدامی آموزش و پرورش اخبار معلمان خبرگزاری فرهنگیان اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار آموزش و پرورش حق التدریس آخرین اخبار فرهنگیان اخبار استخدام آموزش و پرورش رتبه بندی معلمان رتبه بندی فرهنگیان اخبار حقوق معلمان اخبار حقوق فرهنگیان اخبار بیمه فرهنگیان استخدام حق التدریسی ها معلمان استثنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۱۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس شورای از اتمام بررسی جداول لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «حسین‌علی حاجی دلیگانی» در گفت‌وگویی با بیان اینکه جلسه پایانی کمیسیون تلفیق برای بررسی جدول لایحه بودجه با حضور معاونان سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار کرد: نشست کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ امروز با حضور اکثریت اعضا برگزار شده و گزارش هیأت رییسه کمیسیون در جلسات با کمیسیون‌های تخصصی درباره جداول بودجه قرائت شد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا ۱،۴۰۰ میلیارد تومان برای افزایش حقوق نیرو‌های خدماتی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ اختصاص یابد.

حاجی دلیگانی گفت: همچنین بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بنا شد تا ما به ازای دو دهم درصد از محل افزایش مالیات بر ارزش افزوده برای نوسازی مدارس اختصاص یابد، علاوه بر این بر اساس مصوبه امروز کمیسیون مقرر شد تا در بودجه سال ۱۴۰۳ یک همت در اختیار وزارت علوم و یک همت در اختیار وزارت بهداشت برای تأمین نیاز‌های دانشگاه‌های جامع زیر مجموعه وزارت علوم و دانشگاه‌های علوم اختصاص یابد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اظهار کرد: معاونان سازمان برنامه و بودجه که به عنوان نماینده دولت در کمیسیون حضور داشتند با این مصوبات مخالفتی نداشتند و همراه بودند؛ لذا بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ نیز در کمیسیون تلفیق به پایان رسید.

وی افزود: گزارش کمیسیون تلفیق فردا پنج‌شنبه در سیستم مجلس بارگذاری می‌شود تا نمایندگان بتوانند پیشنهادات خود را برای طرح در صحن مجلس در سامانه بارگذاری کنند و طبق تصمیم هیئت رئیسه مجلس گزارش کمیسیون تلفیق در دستور کار صحن قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • لایحه افزایش تعطیلات نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می شود یا فراموش؟
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • حقوق نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟ | آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان از امروز | انجام ارزیابی تکمیلی در آخر اردیبهشت‌
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟