Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، منابع خبری و مراکز  رسمی اعلام کردند در تظاهرات امروز یک تن نیز زخمی شد و شمار زخمی های در اعتراضات یک هفته اخیر به ۲۰ تن رسیده است.

پایگاه خبری موازین نیوز عراق پنجشنبه شب به نقل از یک منبع امنیتی عراقی گفت: اعتراضات امروز در منطقه کفری از توابع بخش کرمیان در استان سلیمانیه از سرگرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این منبع، درپی محاصره یک مقر حزبی توسط تظاهرکنندگان، برخوردهایی بین آنها و نیروهای امنیتی روی داد.

موازین نیوز به نقل از این منبع افزود که در جریان برخوردها، یک تظاهرکننده کشته و یک نفر دیگر زخمی شد.

برخی دیگر از سایت های خبری عراق نیز با اشاره به کشته شدن یک نفر در تظاهرات امروز نوشتند که چند مقر حزبی دیگر به آتش کشیده شده است.

تظاهرات خیابانی از هشت روز پیش در اعتراض به تاخیر چهار ماهه در پرداخت حقوق کارمندان و اوضاع ناگوار اقتصادی و معیشتی و فساد در مناطقی از استان سلیمانیه آغاز شد.

کمیته عالی امنیتی اقلیم کردستان عراق دیروز با انتشار بیانیه‌ای از ممنوعیت برگزاری تظاهرات یا تجمع بدون مجوز و جلوگیری از وقوع هرگونه تظاهراتی که منجر به وقوع ضرر به دارایی‌های عمومی شود، خبر داده بود.

این کمیته در بیانیه خود افزوده بود: هر کسی که به طور رسمی بازداشت شود، مطابق قانون به دستگاه قضایی سپرده خواهد شد و از طرف‌های سیاسی و رسانه‌ها می‌خواهیم که مسئولانه با اوضاع کنونی برخورد کنند.

هیاتی از این اقلیم به ریاست «قباد طالبانی» معاون نخست‌وزیر دولت محلی اقلیم برای حل مشکل حقوق کارمندان کردستان عراق و اختلافات با دولت مرکزی روز سه شنبه  در بغداد با مقامات دولت مرکزی وارد گفت و گو شدند.

برچسب‌ها سلیمانیه اقلیم کردستان عراق کشته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلیمانیه اقلیم کردستان عراق کشته سلیمانیه اقلیم کردستان عراق کشته اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۲۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومانی برای آبرسانی به روستاهای کردستان

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه برای ارتقای شاخص‌های آبرسانی روستایی در استان هزینه شده که موجب افزایش پنج درصدی بهره‌مندی روستاها از آب شرب سالم و پایدار شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی آبفا، محمد فرهاد اظهار کرد: در ابتدای کار دولت، شاخص بهره‌مندی آب شرب روستایی در استان ۷۶ درصد بود که با اقدامات انجام شده طی این مدت، این شاخص به ۸۱ درصد ارتقا یافته است.

وی افزود: در دولت سیزدهم تاکنون ۵۴ روستای جدید تحت پوشش خدمات شرکت در حوزه آب شرب قرار گرفته و تنش آبی در ۱۰۰ روستا نیز برطرف شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با بیان اینکه عملیات اجرایی آبرسانی به ۳۶۸ روستای استان نیز در حال انجام است، گفت: از این تعداد ۹۹ روستا از محل اعتبارات ملی، ۸۸ روستا از محل اعتبارات استانی، ۱۲ روستا از محل اعتبارات خیرین آبرسان و ۱۶۹ روستا از محل طرح جهاد آبرسانی تأمین اعتبار شده است.

فرهاد خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه برای ارتقای شاخص‌های آبرسانی روستایی در استان هزینه شده که موجب افزایش پنج درصدی بهره‌مندی روستاها از آب شرب سالم و پایدار شده است.

کد خبر 745555

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بازسازی مرز زرباطیه (مهران) از سوی دولت عراق
  • گوگل ۲۸ کارمند خود را پس از اعتراض به همکاری با دولت اسرائیل اخراج کرد
  • پذیرش طرح تغییر اقلیم و تاب آوری انرژی دانشگاه صنعتی شریف در "یونسکو"
  • کهنه سربازان دفاع مقدس: ۱۶۰۰ میلیارد دلار غرامت جنگ را از عراق طلب داریم
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومانی برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • شمار قربانیان سیل در افغانستان به 66 نفر رسید
  • جنگ غزه/ تاکنون چند فلسطینی کشته شده اند؟
  • کهنه سربازان دفاع مقدس: 1600 میلیارد دلار غرامت جنگ را از عراق طلب داریم
  • ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان هزینه شد