Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمیدرضا دهنوی اظهارکرد: برابر مصوبات ستاد ملی کرونا مقرر گردید از روز شنبه ۲۲ آذر ماه تمامی مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی در خراسان رضوی فعال و فعالیت آنها مطابق روال گذشته آغاز و نسبت به ارائه خدمات اقدام نمایند.

وی افزود:متقاضیان مراجعه به این مراکز می‌توانند ازهم‌اکنون نسبت به دریافت نوبت دهی اینترنتی از سایت مورد نظر قدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتبار وکالتنامه های متقاضیان نقل و انتقال وسایل نقلیه تمدید شد 

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی با اشاره به محدودیت‌های اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا، اعلام کرد: وکالت نامه هایی که اعتبار آنها از تاریخ اول آذر ماه تا پایان آخرین روز کرونایی اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله باکرونا منقضی شده باشند مشمول تمدید اعتبار و دریافت خدمات شماره گذاری می‌شوند.

‏دهنوی افزود: مراکز تعویض پلاک مرکز استان خدمات شماره گذاری را از طریق نوبت دهی اینترنتی انجام می‌دهندو شهروندان باید قبل از مراجعه نسبت به دریافت نوبت اینترنتی از طریق سایت اقدام نمایند.

انتهای پیام/۷۰۰۴۴
 

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس پلیس راهور خراسان رضوی تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۲۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم جدی سپاه برای مقابله با اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها در فضای سایبر

فرماندهی امنیت سایبری سپاه با صدور پیامی اعلام کرد: هموطنان درصورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل آن را به بخش گزارش‌ های مردمی سایت گرداب فرماندهی امنیت سایبری سپاه ارسال نمایند.

به گزارش مشرق، فرماندهی امنیت سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی اعلام کرد: هموطنان درصورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل آن را به بخش گزارش‌ های مردمی سایت گرداب فرماندهی امنیت سایبری سپاه ارسال نمایند.

اطلاعیه فرماندهی امنیت سایبری سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی اقدامات وحشیانه و خصمانه رژیم غاصب صهیونیستی در نسل‌کشی مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و نیز تجاوز به اماکن دیپلماتیک ایران و ترور فرماندهان نظامی، فعالیت برخی از صفحات مجازی در همراهی و حمایت از این اقدامات رژیم، موجب جریحه‌دار شدن عواطف ملت بزرگ ایران شده است؛ لذا به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی، در اسرع وقت اطلاعات و مشخصات صفحات مذکور و گردانندگان آن‌ها را به بخش گزارش‌ های مردمی سایت گرداب فرماندهی امنیت سایبری سپاه ارسال نمایند.

https://gerdab.ir/fa/forms/۸

لازم به ذکر است طبق مواد ۶، ۷ و ۸ قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت، با مجرمین برخورد قاطع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره وزش باد شدید در استان
  • دستورالعمل جدید بانک مرکزی برای تسهیل دریافت وام ازدواج و فرزندآوری
  • ارائه مشاوره رایگان روانشناسی در مراکز سراج/ فعالیت ۸۳ مرکز
  • ۴۲ هزار نفر از مراکز بهداشتی و درمانی خوشاب خراسان خدمات گرفتند
  • خدمت حدود ۸ هزار جهادگر در ماه رمضان به مردم خراسان رضوی
  • ۷۸۶۰ جهادگر به مردم خراسان رضوی خدمت کردند
  • زیرساخت‌های خدمات بین راهی دیگ رستم متحول می شود
  • فصل خرید تضمینی گندم بهترین فرصت برای تحقق شعار سال است
  • تقاضای بنزین دولتی برای تاکسی های اینترنتی
  • عزم جدی سپاه برای مقابله با اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها در فضای سایبر