Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ویسل کوبه ژاپن با پیروزی برابر سوون سامسونگ به در دیدار پایانی منطقه شرق لیگ قهرمانان آسیا راه یافت. خبرگزاری میزان - در دومین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق امشب(پنجشنبه)  تیم ویسل کوبه ژاپن به مصاف سوون سامسونگ کره‌جنوبی رفت که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه و دو نیمه ۱۵ دقیقه‌ای با تساوی یک بر یک پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  پارک هیوک در دقیقه ۷ برای سوون سامسونگ گل زد و گل تساوی ویسل کوبه هم در دقیقه ۴۰ توسط فوروهاشی به ثمر رسید. همچنین سوون سامسونگ از دقیقه ۳۸ با اخراج کیم تائه ۱۰ نفره شد.

در نهایت در ضربه‌های پنالتی ویسل کوبه ژاپن با نتیجه ۷ بر ۶  پیروز شد و به فینال راه یافت.

تیم‌های اولسان هیوندای کره‌جنوبی و ویسل کوبه ژاپن دیدار فینال منطقه شرق لیگ قهرمانان آسیا را یکشنبه آینده در ورزشگاه الجنوب دوحه برگزار می‌کنند تا برنده این دیدار در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در روز ۲۹ آذر به مصاف پرسپولیس ایران برود. بیشتر بخوانید: پست احتمالی علی دایی در اورتون از دید سایت انگلیسی

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ قهرمانان آسیا ویسل کوبه آندرس اینیستا سوون سامسونگ

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا ویسل کوبه آندرس اینیستا سوون سامسونگ لیگ قهرمانان آسیا ویسل کوبه ژاپن سوون سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۲۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق

در نخستین بازی دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال اولسان هیوندای کره‌جنوبی برابر حریف ژاپنی‌ به پیروزی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امروز (چهارشنبه) و در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های اولسان هیوندای کره‌جنوبی و یوکوهامای ژاپن رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با پیروزی یک بر صفر میزبان کره‌ای خاتمه یافت.

لو دونگ در دقیقه 19 تک گل این بازی را برای اولسان هیوندای کره‌جنوبی به ثمر رساند.

در دیگر دیدار این مرحله و در منطقه غرب نیز امشب و از ساعت 19:30 تیم‌های العین امارات و الهلال عربستان به مصاف هم می‌روند.

دیدار العین - الهلال به تعویق افتاد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارشناسی صحنه‌های جنجالی تقابل نفت و پرسپولیس
  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ تعویق مصاف العین با الهلال به چهارشنبه
  • کشتی فرنگی ایران هم آسیا را فتح کرد؛ دبل قهرمانی با ۴طلا/ باخت‌های نگران‌کننده به ژاپن در فینال/ ظهور رقیب برای گرایی در راه المپیک
  • ناکامی در دومین فینال متوالی؛ گرمسیری هم به ژاپنی‌ها باخت