Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@17:14:58 GMT

تصادف زنجیره‌ای خونین در در اتوبان قم-تهران

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۲۴۴۰

به گزارش تابناک به نقل از فارس, مهیار مقیمیان مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران، اظهار کرد: حدود ساعت ۲۰ امشب بر اثر تصادف زنجیره‌ای ۴ خودرو در اتوبان تهران- قم (تیر برق ۷۶۵) در محدوده نعلبندان، ۱۵ نفر دچار مصدومیت شدند.

وی افزود: بلافاصله جهت امدادرسانی به این حادثه، یک تیم امداد و نجات از پایگاه امداد و نجات حسن آباد هلال احمر شهرستان ری به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: پس از رسیدن نیرو‌های عملیاتی و ارزیابی اولیه، مشخص شد این حادثه حاصل برخورد زنجیره‌ای چهار دستگاه خودروی سواری با یکدیگر بوده و از ۱۵ نفر حادثه دیده، ۶ مصدوم نیز جراحات شدیدی دارند.

مقیمیان اضافه کرد: عملیات امداد و نجات در کنار عوامل اورژانس آغاز و پس از رهاسازی مصدومان و انجام اقدامات درمانی سرپایی برای مصدومان، یک مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۵ مصدوم دیگر توسط عوامل اورژانس، جهت انجام اقدامات درمانی بیشتر به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال داده شدند.

وی گفت: ۹ مصدوم دیگر نیز به صورت سرپایی توسط امدادگران هلال احمر و اورژانس مداوا شدند که خوشبختانه نیازی به اعزام به مرکز درمانی نداشتند.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: هموطنان در صورت مواجهه با هرگونه حادثه در جاده‌ها و کوهستان‌ها می‌توانند جهت دریافت خدمات امداد و نجات جمعیت هلال احمر با شماره ۱۱۲ تماس حاصل نمایند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها آیت الله یزدی علی اصغر زارعی روح الله زم امداد و نجات هلال احمر تصادف زنجیره ای اتوبان قم تهران لایحه بودجه 1400 طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها آیت الله یزدی علی اصغر زارعی روح الله زم جمعیت هلال احمر امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۲۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی برخورد پژو پارس با گاردریل در کیلومتر ۶۵ آزاد راه قزوین - رشت لاین شمالی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود بلافاصله ۲ تیم امداد و نجات از پایگاه‌های شیرین سو و کوگیر دفتر نمایندگی طارم سفلی به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین بیان داشت: این حادثه ۵ مصدوم بر جای گذاشت که پس از ارزیابی و اقدامات پیش بیمارستانی ۳ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۲ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان