Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@05:28:10 GMT

پایان کار یاران محمدی در اروپا با صفر امتیاز

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۲۶۵۳

پایان کار یاران محمدی در اروپا با صفر امتیاز

خنت بلژیک در حضور بازیکن ایرانی خود برابر هوفنهایم شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته ششم مرحله گروهی لیگ اروپا، تیم خنت که مثل همیشه میلاد محمدی را در ترکیب داشت، از ساعت ۲۳:۳۰ پنج‌شنبه شب در استادیوم پِرِیزیرو مقابل هوفنهایم آلمان صدرنشین قرار گرفت.

 

تیم خنت بلژیک که در پنج مسابقه گذشته لیگ اروپا هیچ امتیازی به دست نیاورده بود، مقابل هوفنهایم هم نتوانست به این روند ناکامی پایان دهد و با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یاران محمدی با این باخت سنگین خارج از خانه بدون امتیاز و پایین‌تر از تیم‌های هوفنهایم آلمان(۱۶ امتیاز)، ستاره سرخ بلگراد(۱۱ امتیاز) و لیبرتس چک(۷ امتیاز)، در قعر جدول گروه L لیگ اروپا ایستادند و با ۴ گل زده و ۱۵ گل خورده به کارشان پایان دادند.

 

میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی خنت بلژیک در جریان شکست تیمش مقابل هوفنهایم یک نیمه در زمین حضور داشت و در ابتدای نیمه دوم تعویض شد.

 

میلاد محمدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: میلاد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۲۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی برزیلی پرسپولیس از گل محمدی جلو زد

میانگین امتیازات ویرا در ۸ هفته‌ای که روی نیمکت پرسپولیس بوده از یحیی گل محمدی بهتر است.

به گزارش فارس، ویرا صاحب 6 پیروزی و یک مساوی شده ضمن اینکه یک شکست مقابل آلومینیوم اراک هم در کارنامه او دیده می‌شود.

در واقع آمار پیروزی‌های مربی برزیلی باعث شده تا عملکرد او نسبت به نیم فصل اول یحیی گل محمدی کمی بهتر باشد هرچند که هنوز بازی‌های زیادی در لیگ برتر باقی مانده و باید دید آیا اوسمار ویرا می‌تواند مثل گل محمدی پرسپولیس را قهرمان کند یا نه؟

پرسپولیس مقابل ملوان نسبت به بازی‌های قبلی خیلی هجومی بازی نکرد اما فراموش نکنیم که ملوان یکی از بهترین تیم‌های لیگ امسال است و مهم‌ترین مسئله برای پرسپولیسی‌ها کسب هر سه امتیاز این بازی حساس بود.

شاید مهمترین بازی برای ویرا طی هفته‌های آینده دیدار برگشت با سپاهان باشد که برای پرسپولیس جنبه انتقامی هم دارد.

البته کار شاگردان ویرا در رقابت‌های جام حذفی هم اصلاً راحت نیست اما آنها با امیدواری فراوان این جام را دنبال می‌کنند و می‌بایست با گل گهر روبرو شوند.

گفتنی است ویرا در ۸ دیداری که به عنوان سرمربی روی نیمکت پرسپولیس نشسته ۱۹ امتیاز تصاحب کرده ولی گل محمدی در مدت مشابه یعنی در ۸ هفته اول لیگ برتر ۱۸ امتیاز برای پرسپولیس به دست آورده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شکست جانشین یحیی در اولین ایستگاه دختر سرمربی برزیلی پرسپولیس با لباس سرخپوشان (+عکس)

دیگر خبرها

  • یاران مهدی قایدی از سد تیم احمد نوراللهی گذشتند
  • یاران قایدی از سد تیم احمد نوراللهی گذشتند
  • دربی ایرانی‌ها به سود یاران حاج صفی
  • پیروزی تیم هندبال شاملی کازرون مقابل زغال پروده طبس
  • ورود صیادمنش و ناکامی در لحظه آخر
  • برقراری آتش‌بس پایدار در فلسطین تنها راه موثر و مطمئن برای استقرار صلح در غرب آسیا است
  • اللهیار صیادمنش از ترکیب خارج شد
  • توقع مربی پرسپولیسی از ستاره مورد علاقه گل‌محمدی!
  • مربی برزیلی پرسپولیس از گل محمدی جلو زد
  • ویرا از گل محمدی جلو زد!