Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرخ کناری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در حاشیه ستاد استانی کرونا با اشاره به اینکه مردم شهرستان بویراحمد در طول مدت محدودیت‌ها همکاری خوبی با مسوولان داشته‌ا‌ند اظهار کرد: همین همکاری موجب تغییر وضعیت شهرستان شد.

فرماندار مرکز استان گفت: حساسیت کماکان در مرکز استان باید وجود داشته باشد و این حساسیت‌ را از دورترین نقاط از لوادب گرفته تا خود شهر یاسوج داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کناری گفت: اکنون برخی مدیران کل و دستگاه‌هایی که تا پیش از این با فاصله در کنار ستاد کرونای استان بوده‌‌اند برای نظارت باید پای کار بیایند برای مثال مدیر اوقاف استان برای نظارت هر چه بیشتر بر اماکن متبرکه و مساجد و مدیرکل ورزش برای نظارت بر اماکن ورزشی و سالن‌ها پای کار باشند تا این که مدافعان سلامت در این مدت تنفس داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: برای نمونه مدیرکل فنی و حرفه‌ای باید نظارت بر کار کارگاه‌ها داشته باشد تا دیگر مدیران و دستگاه‌هایی که ارتباط تنگاتنگ و تلاش شبانه‌روزی برای مقابله با ستاد در این مدت داشتند با ریکاوری دوباره برای یک مبارزه سخت با کرونا خود را آماده کنند.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد اماکن ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۳۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه

به گزارش خبرنگار مهر، با دستور فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان زرند به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه، کلیه مدارس این شهرستان تعطیل می‌باشد.

فرماندار زرند از شهروندان خواست در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری نمایند.

رئیس ستاد بحران شهرستان از اعلام آمادگی کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمات رسان در شهرستان خبر داد.

کد خبر 6087048

دیگر خبرها

  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد