Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام (ره) از پرداخت ۲۰۹۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به ۲۷۶ هزار و ۱۴۷ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته و نیازمندان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی عاشوری افزود: در این ارتباط در بخش ارائه تسهیلات کارگشایی یا همان وام‌های ضروری، ۱۰۷۶ میلیارد تومان در قالب ۲۰۳ هزار فقره وام پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته وی، در خصوص ارائه تسهیلات ودیعه مسکن نیز مبلغ ۳۶۹ میلیارد تومان به تعداد ۲۸ هزار و ۳۴۰ فقره در قالب خرید، ساخت و تعمیرات و نیز ۲۶۳ میلیارد تومان به تعداد ۲۴ هزار و ۸۲۰ فقره به مددجویان و اقشار آسیب پذیر جامعه تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

عاشوری با تاکید بر اینکه تا پایان سال جاری باید مبلغ سه هزار میلیارد تومان تسهیلات در قالب وام‌های قرض الحسنه کارگشایی، مسکن، ودیعه مسکن و اشتغال به نیازمندان و جامعه هدف پرداخت شود، اظهار داشت: اعتبار عنوان شده در سرفصل اشتغال و کارآفرینی ۶۱۰ میلیارد تومان و ارائه تسهیلات ضروری ۱۵۷۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با تاکید بر اینکه در قالب ایجاد فرصت‌های شغلی نیز مبلغ ۳۸۲ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده، تصریح کرد: در بخش کمک به تامین مسکن نیازمندان در قالب خرید، ساخت و تعمیر نیز مبلغ ۵۶۴ میلیارد تومان و پرداخت ودیعه مسکن ۲۵۰ میلیارد تومان تا پایان سال جاری پیش بینی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مددجویان کمیته امداد علی عاشوری ودیعه مسکن تومان تسهیلات میلیارد تومان قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۳۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خراسان رضوی در سفر به شهرستان رشتخوار، ضمن بازدید از پروژه اشتغال و یکی از مراکز نیکوکاری بر توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در سفر به شهرستان رشتخوار ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار، از یک طرح اشتغال، مرکز نیکوکاری و منزل مددجویی بازدید کرد.

وی با ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد استان در دیدار با امام جمعه و فرماندار گفت: توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد است و خط و راه ما بیانات مقام‌معظم رهبری است.

سلم‌آبادی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد هستند، افزود: لازم است مراکز در کمک به نیازمندان هم‌افزایی بیشتری با کمیته امداد داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است، نیازمند یاری فرمانداری در بحث اشتغال و مسکن مددجویان و همکاری بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات هستیم.

وی در دیدار با امام جمعه شهرستان درخواست کرد امامان جمعه در شهرستان‌ها در کارهای فرهنگی با کمیته امداد همکاری بیشتری داشته باشند.

در ادامه محمد عباسی، رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار گزارشی از عملکرد این اداره در شهرستان و مشکلات و موانع موجود ارائه کرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری