Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرارداد مجید حسینی با ترابزون‌ اسپور تا پایان فصل جاری معتبر است.

عبدالله آوچی، سرمربی ترابزون‌ اسپور اسامی بازیکنانی که باید از این تیم جدا شوند را اعلام کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از 61saat ترکیه، در گزارش ارسالی عبدالله آوچی به باشگاه ترابزون‌ اسپور مجید حسینی، گاستون کمپی و استیون پلازا به عنوان سه بازیکن خارجی باید به صورت قطعی فروخته شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد کانباز و صاللح کاوراز، دو بازیکن بومی ترابزون‌اسپور هم باید با تصمیم سرمربی به صورت قرضی راهی تیم دیگری شوند.

 

همچنین بخوانید:

مجید حسینی در لیست فروش ترابزون اسپور

دلیل نیمکت نشینی های مداوم مجید حسینی در ترابزون اسپور چیست؟

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ترابزون اسپور مجید حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۴۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا دختر پادشاه اردن در تخریب پهپادهای ایرانی به اسرائیل کمک کرد؟ + تصاویر

زی‌سان: رسانه‌های حامی اسرائیل از روز گذشته مدعی شدند ‎سلمی، دختر ‎ملک عبدالله، پادشاه اردن در جریان حمله شب گذشته ‎ایران به ‎اسرائیل با پرواز بر فراز آسمان ‎اردن پنج پهپاد ایرانی را هدف قرار داده است. این دختر، شاهزاده سلما ۲۳ ساله فرزند سوم عبدالله دوم و ملکه رانیا است که در ژانویه ۲۰۲۰ در مراسمی که در کاخ آل حسینیه در امان پایتخت اردن برگزار شد نشان رسمی خلبانی را از پدرش دریافت کرد. شاهزاده سلما فارغ التحصیل از آکادمی معتبر نظامی سلطنتی بریتانیا است.

به گزارش فکت پرس؛ عکس منتشر شده از شاهزاده سلما (دختر پادشاه اردن)، مربوط به دسامبر ۲۰۲۳ و حضور او در نیرو‌های هوایی برای ارسال کمک به مردم جنگ‌زده فلسطین است.

۲۳ آذر ۱۴۰۲ بود که تصاویری از شاهزاده سلما در فضای مجازی منتشر شد که در توضیح آن آمده بود: نیرو‌های مسلح اردن پنجمین بار از تجهیزات پزشکی را با استفاده از چتر نجات به بیمارستان صحرایی اردن در نوار غزه ارسال کردند. خدمه این هواپیما تحت دستورات سلطنتی در حال پرواز بود، و شاهزاده سلما دختر ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن که دارای درجه ستوان یکم/خلبان در نیروی هوایی سلطنتی است، آنان را همراهی می‌کرد.


در آن روز خدمه هواپیمای نیروی هوایی سلطنتی توانستند جعبه‌های حاوی لوازم پزشکی و درمانی را برای تداوم کار بیمارستان تخلیه کنند.

البته این خبر فیک، باعث شد بسیارى از کاربران جهان عرب از این اقدام ملک عبدالله دوم خوششان نیاید و آنها را بر ضد مردم غزه و به دورویى و نفاق متهم کنند. این کاربران، ملک عبدالله دوم را با الفاظ بد خطاب مى کنند و کاربرى براى او نوشته بود یلعن ابوک: لعنت بر پدرت. 

طبق این شواهد، نتیجه‌گیری می‌شود بر اساس بررسی انجام شده، تصاویر دختر شاهزاده اردن متعلق به حضور در نیروی هوایی برای کمک به غزه است و ادعای حضور او در مقابله با پهپاد‌های ایران «نادرست» ارزیابی می‌شود.

منبع: عصر ایران

tags # اخبار جهان سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند
  • لیست بارسلونا برای تقابل با پاری سن ژرمن؛ غیبت ۴ بازیکن
  • با وجود حضور در لیست فروش، سرژ گنابری تمایلی به ترک بایرن مونیخ ندارد
  • آیا دختر پادشاه اردن در تخریب پهپادهای ایرانی به اسرائیل کمک کرد؟ + تصاویر
  • لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 لو رفت
  • تیم ملی والیبال در تسخیر این باشگاه با هفت نماینده!
  • ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال مردان ایران دعوت شدند/ غفور در لیست پائز
  • لیست رئال مادرید برای تقابل با منچسترسیتی؛ شوامنی هم دعوت شد!
  • لیست ۱۴ نفره تیم ملی وزنه‌برداری در المپیک و مسابقات جهانی
  • ۱۴ وزنه‌بردار در لیست جدید نواب نصیرشلال