Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه نمایش به مناسبت پاسداشت تلاش معلمان در بخش ژانر منتخب هفتگی خود، فیلم هایی با مضمون آموزش و معلمان را روی آنتن می برد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه برای پاسداشت تلاش معلمان، در بخش ژانر منتخب هفتگی خود به فیلم هایی با مضمون آموزش و معلمان که در همه حال، حتی شرایط جنگی و حوادث طبیعی همواره یار و مددکار جامعه بوده اند و در این روزهای کرونایی نیز به جهاد علمی و ستودنی مشغولند می پردازد همچنین در  بخش صحنه گران به مرور آثار و فیلم های عبدالله اسکندری یکی از چهره پردازان مطرح سینمای ایران خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرانی:

فیلم های ساعت ۱۳ شبکه نمایش از شنبه ۲۲ تا جمعه ۲۸ آذرماه به ترتیب با عناوین: آلتینای، برایت انار دان کرده بودم، صدای پای من، بهترین همسایه دنیا، خان هشتم، زیر خاکی و تحفه هند پخش خواهند شد.

ژانر منتخب:

این شبکه در ژانر منتخب خود از شنبه تا جمعه ساعت ۱۹ به فیلم های با مضامین معلم و آموزش می پردازد.

آقای لازار، معلم دهکده، شنا در زمستان، انجمن شاعران مرده، مربی کارتر، جنگل تخته سیاه و پرنده کوچک خوشبختی فیلم هایی هستند که از این شبکه پخش می شوند.

مرور آثار:

عبدالله اسکندری از چهره های مطرح و خلاق کشورمان در بخش گریم در سینما است که تاکنون بارها سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرده است و از جمله اولین هنرمندانی است که چهره‌پردازی را بر اساس شخصیت انجام داده است.

این هفته از شنبه تا جمعه در ساعت ۲۱ ، فیلم هایی با چهره پردازی عبدالله اسکندری از شبکه نمایش به روی آنتن خواهند رفت .

این فیلم ها، به ترتیب عبارتند از:

یک تکه نان، کمیته مجازات، دزد عروسکها، رژیم طلایی، یه حبه قند، دختری با کفشهای کتانی و هامون

فیلم های جذاب شبکه نمایش در ساعت ۲۳ به ترتیب : پیغام رسان، خانه خراب کن، جاسوس نامرئی، ماجراهای اسپیرو و فانتازیو، حالا تنهائیم، کینگ کنگ و دور افتاده هستند که از شنبه تا جمعه پخش می شوند.

فیلم های کلاسیک ساعت یک بامداد به ترتیب: سرتو بدزد رفیق، آخرین هورا، ستیزه گر، وقت، آرسنیک و تور کهنه، متولد چهارم جولای (به مناسبت روز جهانی عاری از خشونت و افراطی گری) و فرودگاه ۷۷ هستند. علاقمندان می توانند تکرار این فیلم های کلاسیک را از شنبه تا جمعه در ساعت ۱۵ به تماشا بنشینند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شبکه نمایش سیما عبدالله اسکندری شنبه تا جمعه ژانر منتخب شبکه نمایش فیلم هایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۴۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بالا رو نگاه نکن» از قاب شبکه نمایش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این فیلم ساخته آدام مک‌کی محصول ۲۰۲۱ است که نامزد چهار جایزه از اسکار ۲۰۲۲ برای عناوینی، چون بهترین فیلمنامه اورجینال و بهترین فیلم شده است.

فیلم «بالا رو نگاه نکن»، داستان دو ستاره شناس سطح پایین را دنبال می‌کند که یک تور مطبوعاتی برگزار می‌کنند تا به بشر هشدار دهند که یک شهاب سنگ غول آسا در حال نزدیک شدن به زمین است و می‌تواند موجب نابودی آن شود...

در این طنز سیاسی بازیگرانی، چون مریل استریپ، کیت بلانشت، لئوناردو دی‌کاپریو، جنیفر لارنس، راب مورگان، جونا هیل و مارک رایلنس ایفای نقش می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تکذیب خبر مرگ دختر جوان در وزرا / پشت پرده خبر مرگ دختری در طرح نور چه بود؟
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۲۸‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • خبر‌های رسانه بیست و هشتم فروردین
  • پخش زنده کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ قرقیزستان سه‌شنبه ۲۸ فروردین از تلویزیون و آنلاین
  • «بالا رو نگاه نکن» از قاب شبکه نمایش
  • خبر‌های رسانه بیست وهفتم فروردین
  • اعلام ساعت فعالیت بهاری ابرسازه‌های تفریحی اصفهان
  • برنامه‌های متنوع شبکه قرآن برای بینندگان رسانه ملی
  • خبر‌های رسانه بیست و ششم فروردین
  • جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش