Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-23@16:01:12 GMT

بررسی بودجه ۱۴۰۰؛ بهمن ماه در صحن علنی

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۴۷۵۵

بررسی بودجه ۱۴۰۰؛ بهمن ماه در صحن علنی

به گزارش«نماینده» آقای حمید رضا حاجی بابایی در تشریح روند بررسی لایحه بودجه در کمیسیون‌های تخصصی، تلفیق و صحن علنی، افزود: پس از اینکه هیات رئیسه، بودجه سال آینده کل کشور را هفدهم آذرماه در اختیار نمایندگان قرار داد، کمیسیون‌های تخصصی تبصره‌های مربوطه را به مدت دو هفته بررسی و گزارش آن را به کمیسیون تلفیق ارسال خواهند کرد، همچنین همزمان کمیسیون برنامه و بودجه نیز کل بودجه را بررسی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقای حاجی بابایی ادامه داد: در نهایت با تشکیل کمیسیون تلفیق، این کمیسیون حداکثر یک ماه فرصت دارد تا به بررسی گزارش کمیسیون‌های تخصصی در مورد لایحه بودجه بپردازد و گزارش نهایی آن را به صحن علنی تقدیم کند.
نماینده مردم همدان در مجلس تصریح کرد: بودجه شرکت‌های دولتی به منظور بررسی به دیوان محاسبات کشور ارسال شد و پس از بازگشت در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی آن را در دستور کار داریم.
وی ابراز امیدواری کرد در خصوص بودجه شرکت‌های دولتی و بخش مصارف عمومی دولت با کارشناسی‌ها در هفته آینده به یک جمع بندی برسیم.
آقای حاجی بابایی همچنین درباره تاخیر در اجرای قانون الزام دولت به تامین کالاهای اساسی گفت: همانگونه که رئیس مجلس در مصاحبه تلویزیونی اخیر خود اعلام کرد، این قانون اجرا می‌شود و با گفتگویی که میان دولت و مجلس صورت گرفته درباره نحوه زمان اجرایی شدن این قانون توافقی انجام شده که ان شاءالله کالاهای اساسی در اختیار مردم قرار گیرد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: بودجه حاجی بابایی دستور کار مجلس رئیس کمیسیون برنامه و بودجه صحن علنی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۴۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این جلسه برنامه ریزی‌های لازم جهت تخصیص بودجه طرح و پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب انجام تا مقدمات امکان تخصیص بودجه از طریق سازمان برنامه و بودجه استان فراهم شود.  در این جلسه همچنین مصوبات سفر ریاست جمهوری و مصوباتی که با دستور مقام عالی استان جهت اجرا به شرکت آب و فاضلاب استان تکلیف شده اند نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • تعداد نمایندگان مجلس افزایش پیدا می‌کند؟
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تأسیس «سپاه» را تبریک گفت/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه