Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا در ۲۱ آذر ماه را تشریح کرد.

محمد فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی ابتلای کرونا در استان البرز در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز –جمعه ۲۱ آذر ماه- اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۷۴ بیمار با علائم کرونا در بیمارستان‌های البرز بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با احتساب این آمار تعداد کل موارد بستری در استان البرز از زمان شیوع کرونا در این استان به ۲۷ هزار و ۴۵۹ نفر رسیده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۹ نفر در این استان بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داده‌اند، افزود: با احتساب این آمار مجموع جان باختگان مبتلایان به کووید ۱۹ در استان از ابتدا تاکنون به دوهزار و ۴۳۸ نفر رسیده است.

وی تصریح کرد: تاکنون ۲۴ هزار و ۴۱۱ نفر در استان البرز با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

فتحی با بیان اینکه در وضعیت کنونی ۶۰۶ بیمار مشکوک، دارای علامت کرونا ویروس و قطعی در بیمارستان‌های استان البرز بستری هستند، ادامه داد: از این تعداد، ابتلای ۲۶۵ نفر به بیماری کووید ۱۹ تا این تاریخ قطعی شده است.

کد خبر 460765

منبع: ایمنا

کلیدواژه: استان البرز آمار کرونا در البرز کرونا در البرز دانشگاه علوم پزشکی البرز کرج ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۴۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)

دریافت 16 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در این ویدئو روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش را ببینید.

کد خبر 845105 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه رهبر معظم انقلاب دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد (+عکس)
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد +عکس
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس
  • تشریح بیش از ۲۴۰۰ جسد طی پارسال در پزشکی قانونی