Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، چهارشنبه شب در دیدار پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، زیدان با رئال مادرید بار دیگر توانایی‌های خود را نشان داد و دوباره متولد شد.

در آن بازی زیدان با برتری مقابل مونشن گلادباخ به صدرنشین گروه بدل شد و توانست راهی مرحله پایانی لیگ قهرمانان اروپا شود. فرداشب در چارچوب رقابت‌های لالیگا رئال مادرید میزبان اتلتیکومادرید است و باید دید زیدان در بازی مقابل سیمئونه از چه اندیشه‌ای استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارکا در گزارش خود از «سرجیو آریباس» نوشت و مدعی شد که بازی دادن به این بازیکن 19 ساله پیامی روشن برای بازیکنان ناآماده زیدان دارد. سرمربی رئال مادرید با فرستادن بازیکن 19 ساله خود به میدان به آسنسیو هشدار داد که اگر خوب بازی نکند که اخیرا نیز اصلا در سطح انتظار ظاهر نشده،‌نیمکت نشین بازیکن جوان خواهد شد.

زیدان پیامی دیگر نیز به مارسلو داد وقتی در بازی مقابل مونشن گلادباخ حتی به او نگفت که خودش را گرم کند. مارسلو متوجه شده که در حضور مندی نمی‌تواند در ترکیب اصلی رئال حاضر شود و باید به مانند لوکاس واسکز و ناچو از توانایی‌های خود استفاده کند.

موضوع آینده مارسلو و ایسکو در تیم رئال مادرید در هاله‌ای از ابهام است و باید دید واکنش این بازیکنان به تصمیم زیدان چگونه خواهد بود. ایسکو که در آستانه ترک رئال قرار گرفته و به نظر می‌رسد جایی در اندیشه های زیدان نخواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا زیدان لالیگا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۵۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی 1 (3) - رئال مادرید 1 (4)

بازدید 3 تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و رئال مادرید در چارچوب رقابتهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 به مصاف هم رفتند و در نهایت پس از تساوی یک بر یک در وقت قانونی، رئال در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 3 به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. در دیدار رفت دو تیم به نتیجه مساوی 3 بر 3 رسیده بودند. رودریگو در دقیقه 12 تک گل رئال را زد و کوین دی بروینه در دقیقه 76 تک گل منچسترسیتی را زد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • بایرن‌مونیخ دست به دامن اسطوره رئال شد!
  • هافبک سابق بارسا: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • ادعای عجیب ویدال: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • یک آمار جالب؛ آنچلوتیِ مربی، مانع از شکسته‌شدن رکورد آنچلوتیِ بازیکن شد!
  • توصیه های کپا آریزابالاگا به لونین پیش از ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • خلاصه بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 1 (3) - رئال مادرید 1 (4)