Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@12:23:53 GMT

علی‌ نیکبخت دستیار شجاعی در تراکتور (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۶۰۰۱

علی‌ نیکبخت دستیار شجاعی در تراکتور (عکس)

علی نیکبخت مربی سابق تیم سرخپوشان پایتخت به عنوان یکی از دستیاران مسعود شجاعی کارش در تراکتور را آغاز کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، انتخاب مسعود شجاعی یکی از جسورانه‌ترین تصمیماتی بوده که محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور پس از قبول مسئولیت باشگاه گرفته و حالا به جای انتخاب مربیانی نظیر دنیزلی و توشاک که سن و سال زیادی از آنها گذشته بود، یک چهره جوان و پرانرژی با اندیشه‌های جدید وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا با حضور شجاعی، یکی از تغییراتی که در کادر فنی تراکتور ایجاد شده، حضور علی نیکبخت است که سابقه مربیگری در تیم‌های نفت و گاز گچساران، آلومینیوم اراک و چند تیم دیگر را دارد.

 


در روزهای گذشته و پس از اخراج علیرضا منصوریان، علی نیکبخت تمرینات تیم فوتبال تراکتور را زیر نظر مسعود شجاعی اداره کرده است.

تراکتور مسعود شجاعی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور مسعود شجاعی مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۶۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم کت چرمی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 3 فیلم کت چرمی به کارگردانی حسین میرزامحمدی و نویسندگی مسعود هاشمی‌نژاد محصول سال 1401 است. عیسی فرهمند، بازرس سازمان بهزیستی است که در حین بررسی تخلفات مالی یکی از مراکز، متوجه یک باند فساد اقتصادی و ترانزیت مواد مخدر توسط دختران بد سرپرست می‌شود. جواد عزتی، صابر ابر، گلاره عباسی، پانته‌آ پناهی‌ها، ستاره پسیانی، عباس جمشیدی‌فر، مائده طهماسبی، بهزاد خلج، امین میری، محمد صدیقی‌مهر، آیدا ماهیانی، سارا حاتمی، رؤیا تیموریان و سیامک احصایی در این فیلم مقابل دوربین آرمان فیاض بازی کردند. مسعود سخاوت‌دوست موسیقی متن این فیلم را ساخت و عماد خدابخش این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • یک شایعه جذاب در تبریز: مربی موفق تیم ملی در تراکتور؟
  • دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور
  • برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم
  • دو گزینه اصلی تراکتور برای جانشینی خمز
  • سرمربی جدید تراکتور مشخص شد
  • بهار نکوی شجاعیان در تیمِ شجاعی
  • سکانس‌هایی از فیلم کت چرمی
  • گزینه سقوط نقشه تک رقمی شدن می‌کشد!
  • اجرای عملیات بهسازی پیاده رو‌ها و جداول منطقه عین دو اهواز
  • دویدن بنفش‌ها سن و سال نمی شناسد!