Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج،

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در روند بازدید از برخی از طرح‌های عمران شهری سنندج که با حضور شورا و شهردار این شهر صورت گرفت، اظهار کرد: اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی در راستای رفع مشکلات و معضلات شهری بسیار حائز اهمیت است و شهرداری‌ها در ایجاد رضایتمندی  شهروندان نقش بسزایی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: آنچه امروز در بازدید از سطح شهر شاهد آن هستیم اقدامات بسیار قابل ملاحضه ای است که می‌توانند در نشاط  و شادابی شهروندان تاثیر داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اقدامات و فعالیت‌های شهرداری سنندج در اجرای طرح‌های عمرانی، خدماتی، رفاهی و سرمایه‌گذاری در سطح شهر بسیار امیدوار کننده است.

حجت‌الاسلام پورذهبی افزود: امیداوریم با تلاش مضاعف متولیان امر هر چه زودتر این پروژه‌های عمرانی و رفاهی در سطح شهر به بهره‌برداری برسد و شهروندان هم بتوانند از آن استفاده کنند.

شهردار سنندج هم در جریان این بازدید عنوان کرد: با همراهی و همدلی اعضای شورای شهر و حمایت‌های استاندار و تیم مدیریتی استان طرح‌های عمرانی  بسیاری در سطح شهر اجرا شده است.

حشمت‌اله صیدی گفت: شهرداری سنندج در همه زمینه‌ها و در تمامی نقاط سطح شهر پروژه‌های کوچک و بزرگ را تعریف کرده و رضایتمندی نسبی از فعالیت‌های این نهاد مردمی حاصل شده است.

وی افزود: در سال‌جاری اجرای طرح پیاده راه فردوسی، پروژه بزرگ سرمایه‌گذاری سنه سنتر،  احداث شهربازی، احداث بوستان کوچک ره‌ش، آغاز چندین پروژه در پارک جنگلی آبیدر و همچنین تکمیل واحداث چندین طرح عمرانی در راستای رفع مشکل ترافیک، ارتقاء سیما و منظر و فضای سبز شهری در سطح آغاز شده است.

شهردار سنندج عنوان کرد: در یک ماه آینده بسیاری از پروژه‌های شهرداری نظیر پیاده راه فردوسی، بوستان 20 هکتای کوچک ره‌ش، پایانه حمل ونقل عمومی در میدان آزادی و چند پروژه عمرانی دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

گفتنی است؛ پروژه بزرگ سرمایه‌گذاری سنه سنتر، بوستان 20 هکتاری کوچک ره‌ش، احداث شهربازی روباز و مدرن در پارک ملت، احداث زیپ لاین و پل معلق در آبیدر، پارک مشاهیر، نصب پیکیره ایثار و مقاومت مردم کردستان و باغ ایرانی از جمله طرح‌های بود که نماینده ولی فقیه در استان کردستان از آن بازدید نمود.

انتهای پیام/233/71

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان کردستان سنندج پروژه عمرانی سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۶۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: کارگران و خانواده‌های آن‌ها چشم به راه اقدامات شهرداری سنندج هستند و مشکل بیمه آن‌ها با وعده حل نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سالار علی ویسی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جلسه بررسی مشکلات بیمه کارکنان و کارگران شهرداری که با حضور دستگاه‌های مسئول برگزار شد، اظهار کرد: کارگران شهرداری چشم به راه اقدامات مدیران شهرداری در خصوص ارائه راهکاری برای حل مشکلات قطعی بیمه و عقب ماندگی حق اولیه خود هستند.

وی افزود: در این راستا سه سال است که با سو مدیریت صورت گرفته در این حوزه بدهی ۲۳ میلیاردی شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی به بیش از ۱۶۰ میلیارد افزایش یافته و تاکنون اقدام مؤثری جهت توقف افزایش و پرداخت بدهی صورت نگرفته است.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد: اولین مشکل عدم اطلاع شهرداری از میزان دقیق بدهی و اختلاف محاسباتی بوده که با هم‌افزایی و بررسی‌های مجدد می‌توان اختلاف نظرها را با سازمان تأمین اجتماعی حل و فصل کرد.

علی ویسی تصریح کرد: بارها جلساتی با حضور اعضای شورای شهر در ساختمان شورا و دفتر مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی برگزار و راهکارهایی مصوب و ارائه شده که بی‌نتیجه مانده است که از مدیران شهرداری خواستاریم برای آخرین بار کمیته‌ای با حضور کارشناسان شهرداری و سازمان تأمین اجتماعی تشکیل داده و طی یک ماه آینده نتیجه بررسی نهایی را برای اقدامات بعدی اعلام کنند.

کد خبر 747187

دیگر خبرها

  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج + فیلم
  • توقیف ۲۷ دستگاه وسیله هنجار شکن در نیشابور
  • طرح رصد باید تبدیل به گفتمان نیرو‌های انقلاب در مدیریت شهری شود/ انجام یک پروژه کوچک به خواست مردم به اندازه یک کلان پروژه تاثیر گذار است
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • بازدید خبرنگاران از دو پروژه عمرانی شهرداری شیراز
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود
  • اجرای بخش مهمی از مصوبات طرح عمرانی منطقه پنج پیش از شروع تابستان
  • برون‌سپاری پروژه‌های شهری به شهروندان و مزایای آن