Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@07:49:27 GMT

ایران به تمام تعهدات خود در برجام عمل کرده است

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۸۶۳۳۷

ایران به تمام تعهدات خود در برجام عمل کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های امروز نمازجمعه رشت در مصلای امام خمینی (ره) نماز جمعه را بزرگترین هدیه انقلاب اسلامی به مؤمنان عنوان و اظهار کرد: در تمام ماه‌های گذشته شاهد بودیم که بهترین رعایت دستور العمل های بهداشتی در صفوف نماز جمعه بوده است.

وی همچنین به ۲۷ آذر روز وحدت میان حوزه و دانشگاه اشاره و با بیان اینکه وجود این وحدت سبب شده تا هر دو مرکز درک درستی از هم و فعالیت‌های و توانمندی‌های یکدیگر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه رشت با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه میان حوزه و دانشگاه و شکست در این زمینه، گفت: امروز در متقابل این دو مرکز از هم زمینه را برای انجام کارهای بزرگ فراهم کرده است.

پاسخ کوبنده به عاملان ترور شهید فخری زاده مطالبه مردمی است

وی به ترور دانشمند هسته‌ای شهید «محسن فخری زاده» اشاره و بیان کرد: یکی از مطالبات و انتظارات مهم مردم ایران این بوده که مسئولان در کوتاه‌ترین زمان پاسخ محکومی به عاملان این جنایت بدهند.

آیت الله فلاحتی تأخیر در دادن این پاسخ محکوم را سبب ایجاد آفت برای قوه بازدارندگی نظام عنوان و اضافه کرد: همانگونه که سپاه در پاسخ به جنایت آمریکا در ترور شهید سلیمانی پایگاه عین الاسد را با خاک یکسان کرد در در مورد ترور شهید فخری زاده نیز باید این پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی داده شود.

وی در ادامه با اشاره به هراس صهیونیست‌ها از پاسخ ایران، گفت: دادن پاسخ قاطع به این جنایت حق مردم ایران است.

امام جمعه رشت به تصویب قانون اقدام راهبردی در راستای لغو تحریم‌ها از سوی مجلس نیز اشاره کرد و ادامه داد: ایران در برجام به تمام تعهدات خود عمل کرده و اتخاذ این تصمیم حق ایران است.

وی با تأکید بر اینکه دولت باید به قبل از برجام بازگردد، گفت: برخی مصوبه مجلس را یک تصمیم عجولانه می‌دانند که نشان دهنده عدم آگاهی این افراد به اصطلاح سیاستمدار از روند بررسی مصوبات در مجلس است.

عمل نکردن به مصوبه مجلس جرم است

آیت الله فلاحتی تصویب این قانون از سوی مجلس و تأیید آن از سوی شورای نگهبان را یک اقدام انقلابی و راهبردی دانست و اظهار کرد: دشمن خود اعتراف کرده که دیگر تحریم نمانده که علیه ایران انجام نداده باشد اما در داخل عده‌ای باز بیان می‌کنند عدم انجام خواسته دشمنان سبب افزایش تحریم‌ها می‌شود.

وی تأکید کرد: عدم توجه و عمل به مصوبه مجلس جرم بوده و در صورتی دستگاهی این مصوبات را اجرایی نکنند باید در محکمه قضائی پاسخ باشد.

امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به برگزاری جلسه بررسی مشکلات استان گیلان با حضور مسئولان ارشد استان، گفت: افزایش قیمت برخی از کالاها همانند سیمان، مرغ، گوشت که در داخل استان تولید می‌شود برای ما درد آور است.

آیت الله فلاحتی با تأکید بر اینکه باید در ابتدا نیاز مردم استان برطرف و سپس مازاد تولید به استان‌های دیگر ارسال شود، افزود: مسئولان باید در این زمینه برنامه ریزی و با متخلفان برخورد کنند.

کد خبر 5093029

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله رسول فلاحتی اقامه نماز جمعه امام جمعه رشت ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر بارش برف آیت الله یزدی عکس استانها سیلاب گرگان شهرستان کرج شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه محدودیت های کرونایی آیت الله جمعه رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۶۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادی برای احیای برجام از طریق پوتین به ترامپ داده شد (فیلم)

محمدجواد ظریف، وزیر پیشین امور خارجه:شرایط ژئوپلیتیکی نباید زندان و جبری برای کشورها ایجاد کند. 

تا زمانی که درها از سوی ایران روی غرب بسته باشد،  حتماً روسیه و چین احساس می‌کنند تنها کنشگر در این حوزه هستند و منافعشان را بر ما تحمیل می‌کنند، بدون اینکه منافع ما را در نظر بگیرند. 

آقای ترامپ از من برای مذاکره چندین بار دعوت کرد و ما اجازه برای مذاکره نداشتیم.  

یک پیشنهاد با توافق حاکمیتی ایران به آقای پوتین برای انتقال به آقای ترامپ داده شد. 

برجام امروز اصلاً شرایط خوبی ندارد و امروز شرایط بازگشت به برجام بسیار دشوارتر از دوران آغاز ریاست جمهوری آقای بایدن است. 

ما در جنگ غزه خیلی بهتر از جنگ اوکراین عمل کردیم.

 

منبع:اقتصاد آنلاین

 

 

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماهیگیری ظریف و همسرش (فیلم) روایت جواد ظریف از نقشه اسرائیل برای جنگ بزرگ بین ایران و آمریکا (فیلم) ببینید | ظریف: اینکه دانشجو بتواند حرفش را بزند نشانه قدرت ما است، نه ضعف

دیگر خبرها

  • ۱۴۰۳ در حوزه سیاست خارجی سال سختی خواهد بود
  • آتش زننده برجام روانه بیمارستان شد؛ علت چه بود؟
  • پاسخ طحان نظیف به ادعایی درباره لایحه حجاب
  • پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به ادعایی درباره لایحه حجاب
  • یک نماینده: FATF و برجام بر اساس فرهنگ غربی‌هاست
  • طرح نماینده مجلس برای FATF، برجام و سند ۲۰۳۰: آنها را بومی کنیم!
  • نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند ۲۰۳۰ را در کشور بومی کنیم!
  • جلالی، نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند 2030 را در کشور بومی کنیم!
  • پیشنهادی برای احیای برجام از طریق پوتین به ترامپ داده شد (فیلم)
  • صدور اسناد تفکیکی تمام قطعات سایت ۲۱ هکتاری مسکن ملی سبزوار