Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سیمافیلم، سعید سعدی درباره دلایل این انتخاب تاکید کرد: ما تلاش کردیم آقای حصاری در گروه بازیگران باشند و با آنکه ایشان در مجموعه دیگری مشغول بازی بودند و کارشان در آن مجموعه ۲۰ روز بیشتر طول کشید، با برنامه‌ریزی دقیق صحنه‌های دیگر را گرفتیم تا به گروه بپیوندند اما به دلیل درخواست‌های نامتعارف ایشان این امر میسر نشد و ما به لحاظ تولیدی به دلیل این رفتارهای غیرمتعارف دچار مشکل شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره یکدستی بازی و فراهم شدن شرایطی برای گسست مجموعه با فصل‌های قبل گفت: در سری‌های قبل هم این نقش توسط بازیگران دیگر ایفا شد و ان شاءالله با راهنمایی‌های آقای احمد کاوری کارگردان پروژه، محمدرضا رهبری از عهده نقش جواد جوادی به خوبی برمی‌آید.

این تهیه‌کننده درباره میزان تصویربرداری صحنه‌های سریال «بچه مهندس ۴» گفت: تاکنون ۲۰ درصد از مجموعه تصویربرداری شده و ادامه کار علاوه بر تهران در شهرهای اصفهان، مشهد، گرمسار، بوئین‌زهرا و اشتهارد هم تصویربرداری خواهد شد.

در این مجموعه بازیگرانی چون ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، عبدالرضا اکبری، مهشید جوادی، محمدرضا رهبری، نسیم باقریان، کریم قربانی، عباس جمشیدی‌فر و شیوا خسرومهر حضور دارند و به‌زودی چند بازیگران جدید نیز به گروه اضافه خواهند شد.

سریال «بچه مهندس ۴» به تهیه‌کنندگی سعید سعدی و به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه و تولید می‌شود.

کد خبر 571887 برچسب‌ها تلویزیون سریال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تلویزیون سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۶۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «سلمان فارسی» چه خبر؟

پیگیری‌های خبرنگاران حاکی از آن است عوامل سریال «سلمان فارسی» فاز ایران باستان را ادامه می‌دهند.

به گزارش فارس، در این بخش دوره کودکی شخصیت سلمان فارسی جلوی دوربین خواهد رفت که از بازیگران شناخته شده محسوب نمی‌شود.

این فصل از نیمه‌مرداد ۱۴۰۲ در شهرک غزالی آغاز شد و پس از آن بخش‌های کوهستانی را که قسمت‌های زمستانی سریال می‌شود در شاهرود تصویربرداری شد.

این سریال با آغاز سال ۱۴۰۳ و فصل بهار مجددا به شهرک غزالی بازگشته است و با محوریت مجموعه ماربین ادامه دارد و در مقاطعی قرار است بخش‌هایی از این کار در سمنان ادامه یابد.

همچنین احسان ناظم بکایی روابط عمومی سریال «سلمان فارسی» نیز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به حجم بالای حضور بازیگران در این فصل گفت: فصل ایران باستان پر بازیگرترین فصل این سریال است و ۶۰ بازیگر به «سلمان» اضافه می‌شود.

ناظم بکایی با بیان اینکه بهار و تابستان پر خبری خواهیم داشت خاطرنشان کرد: به‌مرور نام این ۶۰ بازیگر اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است سریال «سلمان فارسی» در سه دوران تاریخی امپراتوری بیزانس، امپراتوری ساسانی و صدر اسلام به تصویر می‌کشد.

این سریال ۶۰ قسمتی که توسط داوود میرباقری در حال ساخت است از ۱۰ دی ۱۳۹۸ آغاز شد و انتظار می‌رود پخش «سلمان فارسی» از سال ۱۴۰۵ آغاز شود.

ازجمله بازیگران این سریال که تاکنون نام آن‌ها رسانه‌ای شده است می‌توان به علیرضا شجاع نوری، فرهاد اصلانی، محمدرضا هدایتی، داریوش فرهنگ، علی دهکردی، احترام برومند، ستاره اسکندری، چنگیز جلیلوند و تورج نصر و... اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» پربازدید شد
  • انگشت‌ اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد/ صداوسیما عذرخواهی کند
  • انگشت‌های اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • آخرین خبرها از ساخت پایتخت ۷ / دستمزد نجومی سلبریتی‌ها اصلاح می‌شود
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • آخرین خبرها از ساخت پایتخت ۷ | دستمزد نجومی سلبریتی‌ها اصلاح می‌شود
  • از «سلمان فارسی» چه خبر؟
  • نون خ ادامه دارد؟ | آقای جبلی سر صحنه به سعید آقاخانی گفت...
  • «سلمان فارسی» از عزا درآمد/۶۰ بازیگر در فصل ایران باستان