Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: هفته آینده در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی آموزش به صورت غیر حضوری ادامه خواهد یافت و کادر اجرایی مدارس به صورت ۵۰ درصد در مدارس حضور خواهند داشت.

قاسمعلی خدابنده اظهار کرد: در شهرستان‌های با وضعیت زرد مدارس با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مجاز به برگزاری کلاس‌های حضوری خواهند بود، در این شرایط حضور در کلاس برای دانش‌آموزان اختیاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، وی ادامه داد: در صورت تشکیل کلاس‌های حضوری کادر اجرایی و آموزشی نیز حضور خواهند داشت و چنانچه کلاس حضوری برگزار نشود، کادر مدرسه به صورت دو سوم حاضر خواهند شد.در این شرایط نیز آموزش های غیر حضوری به نحو مقتضی ادامه پیدا خواهد کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: ادارات آموزش و پرورش نیز در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی به تشخیص روسای ادارات ۵۰ درصد کارکنان و در شهرستان‌های با وضعیت زرد دو سوم کارکنان اداری مشغول به خدمت خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آموزش و پرورش کروناویروس شهرستان های با وضعیت آموزش و پرورش خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۹۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید رضا اسدنژاد اظهار کرد: ۱۱۰ فقره تصادف جرحی و ۵۱۸ فقره تصادف خسارتی دیروز در شهرهای این استان رخ داده است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی اضافه کرد: ۱۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد که ۷۴ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی گفت: مرتکبان ۲ هزار و ۷۹۴ فقره تخلف حادثه ساز هم روز گذشته جریمه شدند که هزار و ۶۰۱ فقره از این تخلفات در مشهد صورت گرفته است.

کد خبر 6087555

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • خبر مهم درباره کارت به کارت و خرید با کارت بانکی
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • کاهش سقف برداشت از حساب‌های بانکی