Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، به منظور افزایش دسترسی شهروندان به خدمات بهداشت و درمان جهت شناسایی بیماری کرونا، ۳ پایگاه موقت غربالگری در شهرستان شهریار راه اندازی شد.

در این پایگاه‌های موقت خدماتی مانند ارزیابی بیمار و نمونه گیری با تست تشخیص سریع کرونا انجام شده و سایر خدمات حمایتی و مراقبتی توسط اعضای تیم‌های مربوطه ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خدمات برای خانواده و افراد در تماس نزدیک با بیماران کرونا انجام شده که در تماس یا مراجعه به درب منزل توسط پرسنل شبکه بهداشت و درمان یا دوطلبان هلال احمر به این مراکز راهنمایی می‌شوند.

پایگاه‌‌های موقت شهریار به آدرس کهنز، مسجد امیرالمومنین(ع)، پایگاه‌ بعدی در چهار‌ راه گاز به سمت بلوار رسول اکرم(ص)، پژوهشکده دانش آموزی و پایگاه موقت سوم نیز در جاده تهران به شهریار، مقابل ورودی اول خادم آباد، مرکز خدمات جامع سلامت ده‌مویز آماده خدمات رسانی هستند.

همچنین شهروندان در صورت مشاهده هرگونه علائم بیماری کووید ۱۹ و یا تماس نزدیک با فرد بیمار، جهت ارزیابی و ویزیت پزشک به نزدیکترین مرکز بهداشتی درمانی محل سکونت خود مراجعه کرده تا در صورت نیاز به انجام نمونه‌گیری به ۳ مرکز منتخب غربالگری و درمان سرپایی کرونا در شهرستان شهریار معرفی شوند.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید قاسم سلیمانی غربالگری درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۸۹۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش دو پایگاه سلامت در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رئیس مرکز بهداشت کیش در مراسم گشایش دومین مرکز خدمات جامع سلامت کیش، گفت: این مرکز با حضور دو پزشک، شش مراقب سلامت و ماما، واحد بهداشت محیط، نمونه گیری و واحد پذیرش فعالیت می‌کند.

اسدالله احمدی افزود: این مرکز با هدف افزایش خدمات دهی و دسترسی راحت خانواده‌های ساکن در مرکز شهر در مجاورت کلینیک امام علی (ع) راه اندازی شده است.

وی گفت: پایگاه سلامت خانواده منطقه نوبنیاد نیز به زودی راه اندازی خواهد شد.

سرپرست توسعه و ارتقا سلامت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در مراسم گشایش مرکز خدمات جامع سلامت فارابی گفت: ششصد و چهل و یک خانه بهداشت فعال در استان به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

حدادی افزود: صد و هفتاد و نه مرکز خدمات جامع سلامت فعال در استان هرمزگان خدمات بهداشتی را به مردم ارائه می‌کنند.

وی افزود: پزشک براساس جمعیت جزیره کیش در مراکز  خدمات سلامت مستقر شده است و هفته آینده نیز یک پزشک به جمع پزشکان مراکز خدمات سلامت کیش اضافه خواهد شد.

مدیر امور بانوان منطقه آزاد کیش نیز، گفت: پایگاه سلامت خانواده مادر و کودک در منطقه مهستان بهره برداری شد.

عالمه خسروی افزود: در این پایگاه سلامت پایدار در چهار بعد سلامت جسمی، اجتماعی، روانی و معنوی براساس شاخص‌های ملی و بین المللی پرداخته می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان