Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@12:29:18 GMT

مجازات حبس در انتظار مخدوش‌کنندگان پلاک خودرو

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۰۳۸۱

مجازات حبس در انتظار مخدوش‌کنندگان پلاک خودرو

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سلیمی رئیس پلیس ترافیک راهور ناجا در خصوص جریمه مخدوش کردن پلاک‌های خودرو در محدودیت‌های کرونایی اظهار کرد: در حدی که جعل و اقدام متقلبانه در پلاک محسوب شود برابر قانون مجازات اسلامی عنوان مجرمانه دارد و از ۶ ماه تا یک سال حبس هم برای آن در نظر گرفته شده است، امّا اگر پوشاندن پلاک یا دستکاری در ارقام آن در حدی باشد که فقط صرفا مخدوش شدن پلاک تلقی شود با کد ۲۰۴۷ برابر ریز جرائم راهنمایی رانندگی مبلغ ۶۱ هزار و دویست تومان کد جریمه آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا تأکید کرد: رانندگانی که پلاک خودرو خود را مخدوش و در ساعات محدودیت‌های کرونایی در شهر‌های قرمز و نارنجی اقدام به تردد کنند، علاوه بر جریمه مخدوش کردن پلاک، جریمه محدودیت‌های کرونایی هم می‌شوند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 اردوغان آیت الله یزدی روح الله زم رود ارس واکسن فایزر پلیس راهور مخدوش کردن پلاک تخلف رانندگی مجازات حبس محدودیت های کرونایی دستکاری پلاک خودرو لایحه بودجه 1400 اردوغان آیت الله یزدی روح الله زم رود ارس واکسن فایزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۰۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا انتظار حمله «محدود» اسرائیل علیه ایران را دارد

به گزارش روز سه شنبه خبرگزاری آناتولی، منابع آگاه به اطلاعات آمریکا فاش کردند نشانه‌هایی وجود دارد که اسرائیل در نظر دارد یک حمله محدود در داخل خاک ایران انجام دهد. پاسخ بالقوه در پی آنچه مقامات اسرائیلی به عنوان نیاز به «اقدام جنبشی» پس از حمله گسترده ایران عنوان کرده اند.

این منابع گفتند، علیرغم این تحولات، اسرائیل هنوز به طور رسمی به ایالات متحده در مورد مقاصد یا زمان انجام هر گونه عملیات نظامی احتمالی اطلاع نداده است.

یک مقام ارشد آمریکایی با ابراز نگرانی از فقدان ارتباطات پیشرفته، به اهمیت آمادگی برای حفاظت از پرسنل نظامی و دیپلماتیک آمریکایی در سراسر منطقه ناآرام اشاره کرد.

این مقام گفت: "ما امیدواریم که آنها به ما هشدار دهند تا ما آماده باشیم تا از پرسنل خود نه تنها نظامی بلکه دیپلماتیک در سراسر منطقه محافظت کنیم. "

این مقام مسئول با ابراز اطمینان از اینکه اگر اسرائیل از اقدام نظامی خودداری کند، تنش‌ها کاهش یافته و به وضعیت نسبتا آرام باز می‌گردد، تاکید کرد که هرگونه تشدید بیشتر ممکن است به عواقب ناگواری منجر شود.

این مقام گفت: «اگر اسرائیل پاسخی ندهد، آمریکا مطمئن است که تنش زدایی صورت خواهد گرفت». اما هر حرکت اضافی اکنون یک سری احتمالات دیگر را باز می‌کند که برخی از آنها کاملاً ترسناک هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حاکمان امارات: مجازات زندان و جریمه در انتظار منتشر کنندگان تصاویر منفی یا جعلی از سیل دوبی
  • هشدار حاکمان امارات: وجهه کشور را با انتشار تصاویر منفی سیل دوبی خراب نکنید/ مجازات زندان و جریمه در انتظار خاطیان
  • رقیب سنتی در انتظار هدیه شمس آذر است/ نباید به استقلال ایراد گرفت
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • انتظار تمام شد: طارمی پس از 4 ماه آمد(عکس)
  • زارعی: رژیم اسرائیل برای اقدام علیه ایران محدودیت زیادی دارد
  • مردم آزاری با خودرو؛ قیمت لامپ زنون و منبع اگزوز!
  • کریستیانو رونالدو نقره‌داغ شد
  • آمریکا انتظار حمله «محدود» اسرائیل علیه ایران را دارد
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه روز ارتش