Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-23@15:03:40 GMT

جاده درگز- قوچان بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۱۱۷۷

جاده درگز- قوچان بازگشایی شد

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت:جاده کوهستانی درگز- قوچان در شمال خراسان رضوی که شب گذشته به دلیل بارش برف و کولاک شدید بسته شده بود صبح امروز شنبه بازگشایی شد.

به گزارش تین نیوز، ابراهیم نصری روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر بارش پراکنده برف در حوزه راههای تربت جام، خوشاب، باخرز، نیشابور و سبزوار گزارش شده است با این حال همه راههای استان باز و عبور و مرور در آنها جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس اعلام راهداران و سامانه‌های نظارتی، پدیده مه گرفتگی در جاده‌های اصلی استان همچون بزرگراه‌های باغچه - نیشابور در گردنه شریف آباد ، مشهد - نیشابور، تربت حیدریه - باغچه در گردنه خماری و جاده‌های مشهد - کلات در گردنه گوجگی و مشهد - سرخس در گردنه مزداوند و همچنین راه های ارتباطی شهرستانهای چناران و قوچان روی داده و دید افقی رانندگان در این مناطق محدود شده است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش برف و باران که از روز هفته گذشته آغاز شده تا فردا یکشنبه همراه با افت شدید دمای هوا به ویژه در نیمه شمالی استان ادامه خواهد داشت.

۵۱ گردنه در راه‌های شهری خراسان رضوی به طول ۵۴۵ کیلومتر، ۱۷۲ گردنه در راه‌های روستایی به طول ۵۷۴ کیلومتر و ۱۳۶ منطقه کولاک‌گیر و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر در این استان وجود دارد.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیر آسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راهها قرار دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: جاده درگز قوچان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۱۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در این نقطه از ایران هنوز ۵ متر برف وجود دارد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان گفت: ارتفاق برف در گردنه تته بیش از پنج متر است و راهداران برای بازگشایی مسیر همچنان در تلاشند.

فرزاد حسنی اظهار کرد: با توجه به حجم بیش از حد برف و ارتفاع بیشتر از ۵ متر در گردنه تته، تراشه برف و بازگشایی مسیر این گردنه با احتمال سقوط بهمن به طول خواهد انجامید.

وی بیان کرد: راهداران امسال در تمامی محورهای استان و مناطقی که در زمستان دچار بارش برف سنگین شد شبانه روز مشغول خدمت بودند و با تلاش خود به خودروهای گرفتار در برف کمک و زمینه برفروبی مسیر را فراهم می‌کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان یادآور شد: اکنون نیز پس از بارش سنگین برف زمستانی در گردنه تته راهداران همچنان در این مسیر مشغول برفروبی و بازگشایی مسیر هستند.

کد خبر 846159 منبع: مهر برچسب‌ها برف خبر مهم آب و هوا - ایران استان کردستان

دیگر خبرها

  • ۴۰ شهر خراسان رضوی دچار تنش آبی
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • تنش آبی در ۴۰ شهر خراسان رضوی
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • در این نقطه از ایران هنوز ۵ متر برف وجود دارد
  • فیلم | گردنه تته توسط راهداران شهرستان پاوه استان کرمانشاه عملیات برف روبی و بازگشایی شد
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر بطول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است