Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دو مرحله پرداخت تسهيلات به يارانه‌بگيران معيشتی، تاکنون بالغ بر 6 میلیون و 993 هزار و 380 سرپرست خانوار از تسهيلات يک ميليون تومانی بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، حسب اعلام مدیریت کل اعتبارات این بانک، براساس مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا بالغ بر 21 میلیون و 569 هزار و 155 نفر تاکنون از تسهیلات یک میلیون تومانی سیستم بانکی (طی پنج مرحله) بهره‌مند شده‌اند که مقرر شده اقساط تسهیلات پرداختی طی 31 قسط از حساب یارانه‌ای ایشان کسر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنين در ادامه حمایت‌های ستاد ملی مدیریت کرونا و شبکه بانکی از یارانه بگیران در هفته گذشته، تعداد ۴ میلیون و 513 هزار و 739 نفر سرپرست خانوار که یارانه معیشتی دریافت می‌کنند و فاقد درآمد ثابت هستند از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها (با اخذ پیامک از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) شناسایی و به نظام بانکی معرفی شدند، از تسهيلات مجدد يک ميليون تومانی بهره‌مند شدند.

ضمن اينکه در مرحله جديد تا ساعت 12 روز پنجشنبه مورخ 20 آذر ماه 1399 از تعداد 2 میلیون و 481 هزار و 290 سرپرست خانوار يارانه بگير معيشتی که از سوي سازمان هدفمندی به شبکه بانکی معرفی شده‌اند، تسهیلات مربوط به حساب 99.9 درصد از افراد یاد شده واریز شده است. همچنین امکان واریز تعداد 1.649 فقره تسهیلات به دلایلی از جمله مسدودی حساب، فوت سرپرست خانوار و سایر خطاها میسر نشده است.

بر این اساس در دو مرحله پرداخت تسهيلات به يارانه بگيران معيشتی، تاکنون بالغ بر 6 میلیون و 993 هزار و 380 سرپرست خانوار از تسهيلات يک ميليون تومانی بهره‌مند شده‌اند.


بدیهی است در صورت اخذ اطلاعات افراد مشمول جدید در مراحل بعدی (یارانه بگیران معیشتی فاقد درآمد ثابت) از سوی سازمان هدفمند سازی یارانه ها تسهیلات یک میلیون تومانی به حساب متقاضیان متعاقباً واریز خواهد شد.‏

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تسهيلات یارانه بگیران معیشتی یارانه معیشتی تسهیلات پول نیوز سرپرست خانوار یارانه سرپرست خانوار بهره مند شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۱۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از صفر شدن تعداد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن آن‌ها خبر داد.   به گزارش مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری بود.   وی افزود: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • انسیه خزعلی بیان کرد؛ خبر خوب درباره زنان سرپرست خانوار
  • اعلام جزییات یارانه جدید ۶٠٠ هزار تومانی
  • خزعلی خبر داد : تعطیل شدن شیرخوارگاه ها
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • زمان شارژ کالابرگ اردیبهشت ماه