Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محدودیت‌های کرونایی این هفته بر اساس رنگ‌بندی وضعیت شیوع ویروس در هر شهرستان اعمال می‌شود.

لازم به ذکر است در حال حاضر وضعیت شهرستان‌های کیار و فارسان قرمز، وضعیت شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، اردل و سامان نارنجی و وضعیت شهرستان‌های کوهرنگ، بن، خانمیرزا و لردگان زرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت حضور کارکنان ستادی در شهرستان‌های قرمز به صورت یک سوم ظرفیت، در شهرستان‌های نارنجی به صورت نصف بوده و محدودیت فعالیت گروه‌های شغلی دو، سه و چهار در شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز، محدودیت فعالیت گروه‌های شغلی سه و چهار در شهرستان‌های دارای وضعیت نارنجی و محدودیت فعالیت گروه‌ شغلی چهار در شهرستان‌های دارای وضعیت زرد در این هفته اعمال می‌شود.

گفتنی است ممنوعیت تردد ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی از شهرهای قرمز و نارنجی به دیگر شهرها و همچنین منع تردد شبانه از ساعت 21 لغایت 4 صبح کماکان برقرار است.

لازم به ذکر است در شهرهای دارای وضعیت زرد ممنوعیت تردد شبانه بعد از ساعت 21 وجود ندارد.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: ویروس گروه های شغلی چهارمحال و بختیاری محدودیت دارای وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۱۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز برای این ۲ استان‌/ رانندگان از مسیرهای امن تردد کنند

به گزارش خبرآنلاین، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر شاهد بارش سنگین باران در اغلب مناطق کشور به خصوص استانهای لرستان و خوزستان هستیم و از مردم می‌خواهیم تا آرام شدن شرایط به این مناطق سفر نکنند.

سرهنگ احمد شیرانی صبح دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر محورهای شمالی، شرقی و جنوبی کشور با بارش باران مواجه هستند که این وضعیت در استانهای لرستان و خوزستان شدت بیشتری دارد.

وی با اشاره به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی برای این استان‌ها، از رانندگان و مسافران خواست تا آرام شدن وضعیت جوی از مسیرهای جایگزین و محورهای دیگر تردد کنند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور همچنین به ترافیک سنگین در محور چالوس در هر دو مسیر رفت و بازگشت اشاره کرد و گفت: مسافران برای کاهش بار سنگین تردد از محورهای هراز و فیروزکوه استفاده کنند.

شیرانی گفت: تا امروز ۲۸۳ میلیون تردد ثبت شده که نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش ۵ درصدی داشته است.

به گفته وی، بیشترین مقصد سفر و انباشت مسافران در استان‌های مازندران، گیلان و خراسان رضوی گزارش شده است.

۲۳۳۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1887930

دیگر خبرها

  • تداوم محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت های ترافیکی جاده ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • آخر هفته بارانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال
  • وضعیت قرمز و نارنجی جوی در ۹ استان
  • وضعیت قرمز و نارنجی جوی در ۹ استان/ خطر وقوع سیلاب
  • وضعیت قرمز و نارنجی جوی در ۹ استان با خطر وقوع سیلاب
  • آخرین وضعیت بارش برف و باران در چهارمحال و بختیاری + تصویر
  • هشدار قرمز برای این ۲ استان‌/ رانندگان از مسیرهای امن تردد کنند