Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@14:56:18 GMT

اعتبار دفترچه بیمه سلامت تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۱۵۸۸

مدیرکل نظارت بر خدمات سازمان بیمه سلامت با اشاره به مدت زمان تمدید اعتبار دفترچه های بیمه سلامت، توضیحاتی در خصوص حذف نسخ کاغذی ارائه کرد.

مدیرکل نظارت بر خدمات سازمان بیمه سلامت با اشاره به مدت زمان تمدید اعتبار دفترچه های بیمه سلامت، توضیحاتی در خصوص حذف نسخ کاغذی ارائه کرد.
دکتر مهدی قنادی در گفت وگویی گفت: تعویض دفترچه های بیمه پس از شیوع کرونا با مشکلاتی همراه بود و تصمیم گرفتیم برای آن بخش از بیمه شدگان که متولی پرداخت داشتند، مانند کارمندان دولت، افراد تحت پوشش بهزیستی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. دفترچه های بیمه را از ابتدای امسال به شرط داشتن برگه سفید تمدید اعتبار کنیم. طی آخرین تصمیم این اعتبار تا تاریخ ۳۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ برای بیمه شدگان دارای متولی پرداخت حق بیمه، تمدید شد.
وی افزود: بیمه شدگان می توانند برای کسب اطلاع در مورد تمدید یا عدم تمدید اعتبار دفترچه بیمه خود، با شماره گیری ستاره ۱۶۶۶ مربع(#۱۶۶۶*) استعلام برخط بگیرند. به موسسات هم ابلاغ کرده ایم اگر با دفترچه ای مواجه شدند که تاریخ اعتبار بر برگه های دفترچه تمدید نشده بود، بیمار را پذیرش کنند و بر اساس سامانه های موجود نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک از تمدید اعتبار آگاه شده و دارو و خدمت مورد نظر را ارائه دهند.

برچسب ها: بیمه سلامت ، دفترچه بیمه ، کرونا لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000L21

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بیمه سلامت دفترچه بیمه کرونا دفترچه های بیمه تمدید اعتبار بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۱۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بیکاری در اردستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی اردستان با بیان اینکه تعهداشتغال سال ۱۴۰۲شهرستان یکهزار و ۸۳۹ نفر بوده که تا پایان سال به دو هزار و ۱۶۳ رسیده است گفت: درصد نهایی عملکرد ثبت در سامانه رصد اشتغال کشور به عدد۱۱۷.۶۲رسیده است.


وحید نقوی با اشاره به افزایش تعداد بیمه شدگان گفت: تعداد بیمه شدگان از هفت هزار و ۴۹۳، در اسفند ۱۴۰۱ به هشت هزار و۱۳۸ نفر در اسفند ۱۴۰۲ افزایش یافته و مقرری بگیران بیمه بیکاری از ۸۲ نفر سال ۱۴۰۱ به ۶۱ نفر کاهش یافته است.


وی با بیان اینکه هزار و ۴۷۳ کارگاه در این شهرستان فعال است گفت: از این تعداد ۲۰واحد بیش از ۵۰ نفر شاغل دارند.

دیگر خبرها

  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت