Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه تعامل و همکاری بین ارتش و رسانه ملی، جلسه مشترکی با حضور معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش و مدیر شبکه ورزش صدا وسیما برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی ارتش، در ادامه تعامل و همکاری بین ارتش و رسانه ملی، جلسه مشترکی با حضور سینا معتضدی مدیر شبکه ورزش صدا و سیما و مدیران آن شبکه، امیر سرتیپ دوم تقی خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش و امیر سرتیپ دوم فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش، به منظور بررسی راهکارهای مناسب جهت پوشش فعالیت‌های ورزشی ارتش  از طریق رسانه ملی، در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست، امیر سرتیپ دوم تقی خانی معاون فرهنگی و ورابط عمومی ارتش گفت: با هدف تعامل و تقویت همکاری با سایر ارگان‌ها و نهادها، و همچنین در راستای شرح وظایف رسانه‌ای معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش، جلسات مشترکی در حوزه رسانه برنامه‌ریزی و در حال انجام است.

وی افزود: هدف ما از این نشست، آشنایی مردم عزیز از طریق رسانه با برنامه‌ها و فعالیت‌های ورزشی ارتش و انعکاس مطلوب آن بوده است،  چرا که انتقال روحیه شاداب و نشاط کارکنان ارتش از طریق رسانه، موجب ارتقاء روحیه رزمی و توان عملیاتی کارکنان خواهد شد و از سویی انتقال این نشاط به جامعه باعث قوت قلب و اطمینان خاطر مردم از آمادگی روحی و جسمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش، این نشست را یکی از کاربردی‌ترین نشست‌های صمیمی با رسانه ملی خواند و تصریح کرد: شبکه ورزش با انعکاس مطلوب توان و آمادگی جسمانی کارکنان ارتش و برخی فعالیت‌های جذاب آن می‌تواند در ارتقاء سطح سلامت جامعه، علاقمندی به ورزش و همچنین جذب جوانان علاقه‌مند به ارتش برای تقویت قوای دفاعی بسیار نقش آفرین باشد.

وی افزود در ارتش نمونه‌های بسیاری از قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی داریم که موحب ارتقاء کمی و کیفی ورزش در کشور شده‌اند و همچنین نمونه‌ها و الگوهایی از خانواده شریف کارکنان ارتش که مدال‌های قهرمانی ایران را رنگین‌تر کرده‌اند و اطلاع مردم از این قابلیت‌ها امری مهم و مفید خواهد بود.

در ادامه این نشست امیر سرتیپ دوم فولادی با تشریح فعالیت‌های ورزشی در ارتش گفت: رسالت سازمان تربیت بدنی در ارتش، ارتقای سطح جسمانی برای انجام مأموریت‌های مهم نظامی است و ورزش در ارتش در اصل یک مأموریت به شمار می‌آید.

وی افزود: سازمان تربیت بدنی در ارتش دو هدف و برنامه مهم دارد. این اهداف و  برنامه‌ها شامل اجرای ورزش‌های صبحگاهی و همگانی و همچنین توسعه و حفظ قهرمانی ورزشی ارتش در سطح کشوراست. ارتش برای کمک به توسعه ورزش قهرمانی کشور و جلوگیری از افت بدنی ورزشکارانی که به خدمت سربازی اعزام می‌شوند و همچنین رفع دغدغه این ورزشکاران بسیار تأثیر گذار بوده و بر همین اساس با حفظ و نگهداری تیم‌ها و باشگاه‌های قهرمانی خود، برنامه ریزی جامعی را انجام داده است.

سرتیپ دوم فولادی با تأکید بر اینکه ارتش بستر مناسبی برای ترویج ورزش‌های بومی و اصیل ایرانی است، گفت: مردم از نیروهای نظامی انتظار دارند تا علاوه بر قدرت دفاعی و نظامی از نظر جسمانی نیز سالم و قوی باشند و بحمدالله این مهم به خوبی در ارتش نمایان است. در ارتش به ورزش‌هایی از جمله کوهنوردی، سوارکاری و تیراندازی یک نگاه راهبردی می شود و در تیم‌های ارتش در رشته هایی همچون کبدی، قایق رانی، تیراندازی، چوگان و سوارکاری همیشه خوش درخشیده است.  

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش در ادامه ضمن تشکر از پوشش برنامه‌های ورزشی ارتش در شبکه ورزش گفت: انتظار می رود شبکه ورزش به صورت گسترده‌تر در عرصه نمایش فعالیت‌های ورزشی ارتش، معرفی پیشکسوتان و چهره‌های قهرمان ورزشی ارتش، پوشش برخی مسابقات ورزشی مساعدت داشته باشد و این سازمان نیز آمادگی هر گونه همکاری و پشتیبانی از اجرای این برنامه ها را دارد.

در ادامه این نشست سینا معتضدی مدیر شبکه ورزش  گفت: موضوع ورزش باید در کشور و نزد مردم به یک مسأله تبدیل شود تا بتوان برای آن برنامه‌ریزی کرد چرا که انجام صحیح این امور می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی، تغییر روحیه مردم و حفظ جوانان و نوجوانان بسیار تاثیر گذار باشد.

مدیر شبکه ورزش با اشاره به تأکید رئیس سازمان صدا و سیما در خصوص توجه به ورزش‌های بومی و اصیل، به ویژه چوگان گفت: معرفی و پرداختن به ورزش‌های بومی و اصیل ایرانی یکی از دغدغه های مهم این شبکه است و از این طریق و با کمک ارتش می‌توانیم فرهنگ اصیل ایرانی-اسلامی را منعکس کنیم.

وی توصیه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان و نوجوانان را در خصوص سه اصل مهم تحصیل، تهذیب و ورزش به عنوان یک راهبرد برای رسانه ملی دانست و گفت: ما هرچه بتوانیم از ظرفیت شبکه برای ارتقاء روحیه ایثارگری  وآمادگی جسمانی نیروهای مسلح به ویژه ارتش تلاش خواهیم کرد.

وی در پایان ضمن اعلام آمادگی شبکه ورزش برای توجه بیشتر به فعالیت های ورزشی در ارتش از جمله ورزش‌های صبحگاهی، چوگان و  دیگر ورزش‌ها ابراز امیدواری کرد و گفت: برگزاری این جلسه می تواند برکات خوبی را برای ورزش ارتش و ارتقاء روحیه ورزشی در سطح جامعه به همراه داشته باشد.

صدیقی: به دنبال برگزاری لیگ ووشو در بهمن‌ماه هستیم/ در حد توان به برخی ملی‌پوشان کمک می‌کنیم


جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش ایران ورزش ورزش ایران ورزش فرهنگی و روابط عمومی ارتش سازمان تربیت بدنی فعالیت های ورزشی تربیت بدنی ارتش مدیر شبکه ورزش ورزشی ارتش امیر سرتیپ دوم معاون فرهنگی رئیس سازمان رسانه ملی برنامه ها ورزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۱۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بانک مرکزی؛ چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟

مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با انتشار متنی در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: «بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه‌زنی‌های نادرست رسانه‌ای اعلام می‌کند: برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو ) پنج میلیون ریالی ندارد.

روابط عمومی ‎بانک مرکزی در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر نمایند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیررسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.»

دیگر خبرها

  • مهارت آموزی ورزشی ۱۸ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی در قم
  • برگزاری نشست هم‌اندیشی جامعه اسلامی واحد تهران جنوب با مدیر کل‌تشکل‌های اسلامی دانشگاه آزاد
  • دیدار تیم ملی فوتسال ایران و بحرین در شبکه ورزش
  • واکنش بانک مرکزی؛ چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟
  • تراول ۵۰۰ هزار تومانی چاپ شده است؟
  • مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • برنامه‌های خوبی در سازمان تربیت بدنی ارتش پیش‌بینی شده است
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد