Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@09:22:12 GMT

مرغان دریایی در سواحل آستارا

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۱۹۹۴

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزانه ۱۵۰ تن زباله در آستارا تولید می‌شود

ایسنا/گیلان شهردار آستارا، گفت: میزان تولید روزانه زباله آستارا در روزهای عادی کمتر از ۱۰۰ تن است که در تعطیلات نوروزی بر اساس آمارها به دلیل ورود جمعیت زیاد گردشگران و مسافران به ۱۵۰ تن افزایش یافته است.

میثم الوان پور روز پنجشنبه ۹ فروردین در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به ایام تعطیلات نوروزی و حضور پرشمار مسافران در نقاط مختلف گردشگری آستارا، اظهار کرد: با توجه به اینکه آستارا شهری گردشگرپذیر است و روزانه پذیرای مسافران زیادی است، زباله تولیدی در ایام تعطیلات نوروز به ۱۵۰ تن افزایش یافته است و پاکبانان زحمتکش و پرتلاش شهرداری بندر آستارا با وجود کمبود نیرو به صورت دو شیفته در حال جمع‌آوری پسماند شهری هستند.

وی با بیان اینکه این میزان تولید و دفع زباله در آستارا به علت گردشگرپذیر بودن شهر در اوج مسافرت‌ها به حداکثر ظرفیت خود می‌رسد، تصریح کرد: شهرداری آستارا برای بهبود نظافت شهری با کمبود نیروی پاکبان مواجه است و در همین رابطه نسبت به جذب نیروی پاکبان اقدام خواهیم کرد.

وی گفت: زباله‌های تولیدی روزانه در آستارا در حاشیه روستای داداش آباد آستارا و در یک محدوده ۱۷ هکتاری محصور شده دفع و دفن می‌شود.

شهردار آستارا، خاطرنشان کرد: بندر زیبا و مرزی آستارا که در شمال غربی استان گیلان و همسایگی کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد از مناطق گردشگرپذیر جمهوری اسلامی ایران است، اما میزان بالای تولید زباله در آن، بخصوص در روزها و فصول پرمسافر سال به حد هشدار می‌رسد.

الوان پور خواستار همکاری بیشتر شهرداری لوندویل، بخشداری‌های آستارا و لوندویل و همچنین مجموعه دهیاران شهرستان آستارا شد و تأکید کرد: تمامی خدمات مربوط به دفن زباله در شهرستان آستارا بر دوش شهرداری بندر آستارا است و در این رابطه نیازمند همکاری بیشتر همه دستگاه های اجرایی مرتبط، دهیاری‌ها، بخشداری‌های آستارا و لوندویل و همچنین شهرداری لوندویل هستیم.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روزانه ۱۵۰ تن زباله در آستارا تولید می‌شود
  • آرامش امواج خزری در سواحل مازندران
  • فعالیت ۱۴۹ شناور سنتی و تفریحی در ساحل بوشهر در ایام نوروز
  • ارتفاع ۲.۵ متری موج خلیج فارس در سواحل استان بوشهر
  • تداوم ناپایداری‌های دریایی در هرمزگان
  • در سواحل جنوبی شنا نکنید / احتمال اختلال در ترددهای دریایی وجود دارد
  • فعالیت ۱۵۹ لنج و قایق در طرح‌های گردشگری دریایی بوشهر
  • ناپایداری شدید دریایی در هرمزگان/احتلال در ترددهای دریایی
  • انجام خدمات شبانه روزی کمیته حمل و نقل دریایی سیستان و بلوچستان برای رفاه مسافران نوروزی
  • مسافران از ورود به سواحل شمالی کشور پرهیز کنند