Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سجاد سرافراز صبح شنبه در نشست با جمعی از بانوان جهادگر و فعال در حوزه حقوق شهروندی با بیان اینکه بانوان در تمامی دوران انقلاب اسلامی نقش‌آفرین بوده‌اند، اظهار کرد: هشت‌هزار شهید معظم استان گیلان در دامان مادران گیل و دیلم پرورش یافته‌اند.

وی با بیان اینکه خواهران حاضر در جلسه دغدغه‌های بسیاری را در حوزه حقوق زنان و کم‌توجهی به ازدواج جوانان و تشکیل خانواده اسلامی در برنامه‌های حمایتی دولت‌ها را مطرح کردند، افزود: دشمن امروز میلیون‌ها دلار انگلیسی، آل صعود و آمریکایی را برای تخریب بنیان خانواده هزینه می‌کند و همه ما در این زمان موظف هستیم تا از جوانان برای تشکیل خانواده و کاهش سن ازدواج حمایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با اشاره به اینکه ۲۴۵ نفر از بانوان گیلانی عضو شوراهای شهر و روستاهای این استان بوده و گیلان بیش از ۱۳۰ دهیار زن دارد، افزود: میزان نرخ مشارکت اقتصادی بانوان گیلانی با حدود ۲۳ درصد، شش درصد از میانگین کشوری بالا است که خود نشان‌دهنده نقش بانوان در مسیر پیشرفت و تعالی گیلان است.

حجت‌الاسلام سرافراز با بیان اینکه ۳۴۰ رزمنده زن گیلانی دوران دفاع مقدس شناسایی شده است، افزود: استان گیلان ۳۵ شهیده زن دارد که به عنوان امدادگر و رزمنده در رسته‌های مختلف حضور داشته‌اند و البته هزاران بانوی گیلانی نیز نقش مهمی را در اعزام همسان و فرزندانشان به جبه‌های حق علیه باطل داشتند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با تاکید بر دعوت از جوانان مؤمن و انقلابی برای حضور اثرگذار در میدان مطالبه‌گری، گفت: تا کنون حدود ۳۵ گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر در این استان تشکیل شده که بیش از ۸۹ درصد اعضای این گروه‌ها را جوانان فارغ‌التحصیل مراکز دانشگاهی تشکیل می‌دهند.

حجت‌الاسلام سرافراز با اشاره به تشکیل سازمان مردم‌نهاد بانوان و خانواده در استان گیلان در قالب گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر، خاطرنشان کرد: این سازمان مردمی مشکلات و معضلات پیش روی جوانان را از مسئولان مطالبه می‌کند و معاونت مطالبه‌گری ستاد با همکاری مرکز مشاوره حقوقی از برنامه‌های این تشکل حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه بانوان و به ویژه دختران جهادگر گیلانی نقش مهمی را در مبارزه با ویروس کرونا ایفا کردند، گفت: بخش عمده‌ای از پرستاران را بانوان تشکیل می‌دهند و در لیست شهدای سلامت گیلان نیز نام بانوان و دختران شهیده گیلانی می‌درخشد.

کد خبر 5093351

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان رشت ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر آیت الله یزدی کرمانشاه شیوع کرونا گرگان شهرکرد شهرستان کرج محدودیت های کرونایی عکس استانها مجلس شورای اسلامی بارش برف امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۲۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ روابط عمومی استانداری گیلان اعلام کرد در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی و لزوم پاسخگویی مدیران استان به مردم گیلان، شهردار کلانشهر رشت، فردا از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح پاسخگوی سوالات و درخواست مردمی خواهد بود.
طبق این اطلاعیه مدیران کل بهزیستی و کمیته امداد گیلان هم از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴ از طریق شماره تلفن ۱۱۱، بی واسطه پاسخگوی مردم استان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد
  • لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر