Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به کاهش تعداد شهرستان‌های قرمز کرونایی استان به سه شهرستان اعلام کرد که ۲۶ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۷ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

عبدالرضا قاسمپور در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن یادآوری اینکه وضعیت سه شهرستان در فارس قرمز است، گفت: با توجه به آمارهای ابتلا و شمار بیماران بستری و فوتی‌ها، شهرستان‌های خرامه، داراب و زرین دشت در استان فارس همچنان در وضعیت قرمز به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمپور ادامه داد: در شهرهای دارای وضعیت قرمز گروه‌های شغلی یک، در شهرستان‌های دارای وضعیت نارنجی گروه شغلی یک و ۲ و در شهرستان‌های دارای وضعیت زرد گروه‌های شغلی یک، ۲ و ۳ اجازه فعالیت دارند.

او با تاکید براینکه در شهرستان‌های قرمز حداکثر یک سوم کارکنان، در شهرستان‌های نارنجی تا یک دوم و در شهرستان‌های زرد تا ۲ سوم کارکنان در محل کار حضور دارند، گفت: ممنوعیت تردد خودروها نیز از ساعت ۲۱ شب تا چهار صبح، صرفا در شهرهای قرمز و نارنجی با بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت تداوم دارد.

قاسمپور با بیان اینکه، محدودیت‌های کرونایی در فارس کاهش داشته اما منطبق بر پروتکل‌ها، تداوم خواهد داشت، خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت نارنجی، در شهرستان شیراز ممنوعیت و محدودیت تردد از ساعت ۲۱ شب تا چهار بامداد، ادامه خواهد داشت.

به گفته معاون استانداری فارس، ممنوعیت ورود خودروهای شخصی غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی همچنان برقرار است و جریمه ۵۰۰ تا یک میلیون تومانی را برای متخلفان به دنبال دارد اما در شهرستان‌های با وضعیت زرد کرونایی، محدودیت تردد خودرویی اعمال نمی‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بیماری کرونا وضعیت قرمز کرونا ممنوعیت تردد خودروها همه باهم علیه کرونا سفر ممنوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۳۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: تردد در همه جاده های مواصلاتی روان است. محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است. همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.


وی افزود: هیچ محدودیت جدیدی نیز در محورهای شمالی اعمال نشده است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است
  • تردد روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور | محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت هوای ۳ شهر بر مدار نارنجی ثبت شد / پاک‌ترین هوا سهم زاهدان است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۳۱ فروردین / تردد روان در محورهای شمالی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی
  • تداوم باران در سیستان و بلوچستان
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران