Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک‌شنبه دومین تیم حاضر در فینال لیگ قهرمانان آسیا مشخص می‌شود تا انتظار کشیدن‌های پرسپولیسی‌ها برای شناختن حریف رودرروی خود به پایان برسد اما چه تیمی راهی فینال خواهد شد و برای پرسپولیس بهتر است چه تیمی برنده بازی باشد؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس همچنان در انتظار شناخت حریف فینالش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ژاپن به شکل عجیبی راهی فینال این بازی‌ها شده است. آنها به دلیل انصراف یکی از تیم‌های گروهشان دو بازی کمتر انجام دادند و در ۶ بازی لیگ قهرمانان آسیا ۳ بار به مصاف سوون سامسونگ رفتند. دو بار هم با گوانگ‌ژو اورگراند چین دیدار کردند و یک دیدار هم با دیگر نماینده متمول چین یعنی شانگهای داشتند تا فقط با نمایندگان دو کشور و سه تیم روبه‌رو شده باشند. نماینده ژاپن تا این مرحله نتایج قاطعی کسب نکرده و کمی شانس و اقبال باعث شد تا به این مرحله از بازی‌ها برسند. نگاهی به جدول لیگ ژاپن هم نشان می‌دهد آنها با بازی بیشتر دوازدهم هستند و اوضاع خوبی در لیگ داخلی ندارند. ویسل هیچ وقت تیم قدرتمندی در ژاپن نبوده اما بعد از جذب آندرس اینیستا نامش سر زبان‌ها افتاد و حالا هم با قهرمانی در جام‌ حذفی ژاپن به آسیا راه پیدا کرده است. آنها نشان دادند با وجود نتایج ضعیف در لیگ، برد در بازی‌های حذفی را بلدند و با استفاده از تجربه اینیستا و توماس ورمائلن دو بازیکن سابق بارسلونا امید به قهرمانی دارند.

اولسان برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا با روحیه‌تر از حریف است. آنها در لیگ کره دوم هستند و در لیگ قهرمانان آسیا بدون شکست تا نیمه ‌نهایی بازی‌ها صعود کردند. نماینده کره با دو برد قاطع در مرحله حذفی و بدون گل خورده نشان داد به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کند و عزمش را برای دومین قهرمانی جزم کرده است. اولسان یک بار در سال ۲۰۱۲ قهرمان این جام شده و تیم شناخته شده‌ای به حساب می‌آید. آنها با سابقه قهرمانی در تمامی جام‌های کره و البته جام قهرمانان شرق آسیا، تیم با سابقه‌ای هستند و بر خلاف ویسل کوبه تاریخچه‌ پرافتخاری دارند.

رقابت پایاپای ویسل‌کوبه و سوون سامسونگ که در رده هشتم لیگ کره قرار دارد نشان می‌دهد اولسان به عنوان تیم دوم کره نباید کار سختی برابر حریف ژاپنی خود داشته باشد. ببرهای اولسان در کمین گاو ژاپنی نشسته‌اند تا آن را تیکه و پاره ‌کننده اما باید فکری به حال شاخ‌های این گاو کرده باشند چون تجربه اینیستا و فرمایلن می‌تواند دمار از روزگار این ببرهای وحشی دربیاورد.

برنده این بازی هر تیمی باشد با زحمت به فینال رقابت‌ها رسیده و حریفان سختی را پشت ‌سر گذاشته اما بهترین خبر برای پرسپولیس مشخص شدن یک نام خاص به عنوان صعودکننده نمی‌تواند باشد و تنها تیمی که تلفات بیشتری قبل از فینال بدهد می‌تواند حریف مناسبی باشد. هر دو تیم بازیکنان خارجی با کیفیتی دارند که غیبت آنها در فینال به سود پرسپولیس خواهد بود و باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد و داد و پرسپولیس با چه تیمی روبه‌رو خواهد شد.

در ادامه نگاهی به عملکرد دو تیم بیندازید و با آنها بیشتر آشنا شوید.

اولسان هیوندای
لقب‌: ببرهای اولسان
افتخارات‌: کی لیگ (‌۲)، جام‌ حذفی کره (یک)، سوپرجام کره (یک) لیگ قهرمانان آسیا (یک) و جام قهرمانان شرق آسیا (یک)
رتبه در لیگ کره‌: دوم

عملکرد در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰
بازی‌: ۸
گل زده‌: ۱۹
گل خورده‌: ۵
کلین‌شیت‌: ۳
برد: ۷
تساوی‌: یک
باخت‌: صفر
رتبه در مرحله گروهی‌: اول
بهترین بازیکن‌: یون بیت گارام
بهترین گلزن‌: بیورن یانسن، جونیور نگرائو و یون بیت گارام (۴)
بهترین پاس گل دهنده‌: هو سانگ جان و یون بیت گارام (۲)

ویسل کوبه
لقب‌: گاو
افتخارات‌: جام ‌حذفی ژاپن (یک)، سوپر جام ژاپن (یک)
رتبه در لیگ ژاپن: دوازدهم
عملکرد در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰
بازی‌: ۶
گل زده‌: ۷
گل خورده‌: ۶
کلین‌شیت‌: ۲
برد: ۴
تساوی‌: صفر
باخت‌: ۲
رتبه در مرحله گروهی‌: اول
بهترین بازیکن‌: آندرس اینیستا
بهترین گلزن‌: آندرس اینیستا (۲)
بهترین پاس گل دهنده‌: آندرس اینیستا، دایگو نیشی، گوتوگا ساکای، کیوگو فوراهاشی و کی یو تو یاماگوچی (‌ یک)

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا ویسل کوبه پرسپولیس اولسان هیوندای پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا ویسل کوبه لیگ قهرمانان آسیا آندرس اینیستا بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از این برد خوشحالی، خجالت بکش! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز گذشته در تک بازی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس در ورزشگاه ومبلی روبروی کاونتری به میدان رفت و در ضربات پنالتی موفق شد برابر این تیم به پیروزی برسد و حریف منچسترسیتی در دیدار فینال شود. 

این بازی در حالی به ضربات پنالتی کشیده شد که شاگردان اریک تن‎‌هاخ با سه گل از حریف پیش افتاده بودند اما دریافت دو گل در دقایق 71 و 80 باعث شد که شرایط برای آنها دشوار شود و گل مساوی هم در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده به ثمر رسید تا کار به دو وقت اضافه بکشد. 

کاونتری در دقیقه 121 موفق شد گل پیروزی را به ثمر برساند که از سوی کمک داور ویدیویی مردود اعلام شد تا ضربات پنالتی تکلیف تیم پیروز و صعود کننده به دیدار فینال را مشخص کند و این شیاطین سرخ بودند که توانستند در این ضربات به برتری برسند. 

اما اتفاق عجیبی که پس از آخرین پنالتی که توسط راسموس هویلوند به گل تبدیل شد رخ داد این بود که آنتونی در حالی که از خوشحالی به سمت او می‌دوید تا با دیگر بازیکنان یونایتد مشغول شادی شود، رو به بازیکنان حریف که حتی در لیگ برتر هم حضور ندارند کرد و شادی عجیبی را مقابل آنها انجام داد. 

این اقدام او با واکنش بسیاری از سوی کاربران در شبکه‌های اجتماعی روبرو شد. تعداد زیادی از فوتبال‌دوستان این ستاره برزیلی را که با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو به یونایتد پیوست اما نتوانست انتظارات را برآورده کند به خاطر این که تیمی که تمام بازیکنانش به اندازه قیمت پرداخت شده برای او نیستند مورد شماتت قرار دادند و حتی او را «گستاخ» خطاب کردند. 

این اتفاق در حالی رخ داد که هری مگوایر پس از پایان این بازی در ضربات پنالتی و به جای این که مشغول شادی و همراهی با دیگر بازیکنان تیمش برای صعود به فینال شوند، به سمت بازیکنان حریف رفت و با آنها دست داد و عملکرد خوبی که به نمایش گذاشته بودند را تحسین کرد تا نشان دهد که تفاوت زیادی با دیگر هم تیمی‌اش دارد.

دیگر خبرها

  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان
  • شمسایی: حریف ما ژاپن را حذف کرد
  • سفال‌منش: عملکرد قرقیزستان و افغانستان شگفتی است نه حذف ژاپن
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • آخرین سنگر فرو ریخت: پشت کردن کاپیتان به تن‌هاخ
  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است
  • از این برد خوشحالی، خجالت بکش! (عکس)