Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ تیم وچان در هفته سوم رقابت‌های فوتبال بانوان لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی دیدار خانگی مقابل شهرداری سیرجان را واگذار کرد که این بازی حواشی‌هایی نیز به دنبال داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار ورزشی تسنیم از سنندج، بعد از کسب 2 عنوان نایب قهرمانی پیاپی توسط بانوان فوتبال کردستان در لیگ برتر کشور، انتظارات از "وچان" بالا رفت و همه اهالی فوتبال استان به حضور تیمی قدرتمند و مدعی اصلی قهرمانی در این فصل امیدوار بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شروع منظم تمرین‌ها و جذب بازیکنان نامی همچون زهرا قنبری در ابتدا فصل این امید را در دل فوتبالی‌های استان به وجود آورد که وچان می‌تواند به سلطه چندین ساله شهرداری بم بر فوتبال بانوان پایان بدهد اما به وجود آمدن حواشی و جدا شدن بازیکنان اصلی تیم از جمله فاطمه اردستانی، زهرا خواجوی، سرشین کمانگر، فروغ موری و ... نگرانی‌ها را برای تیم شایسته استان به‌وجود آورد.

وچان که امسال نیز کار را با سرمربیگری فاطمه صادقی کاپیتان نامدار خود در سال‌های قبل آغاز کرد و در خبرها از حضور اسماعیل زنگی‌نژاد به عنوان مشاور فنی در کنار تیم این گمانه‌زنی را به وجود آورد که باز هم پست مشاور که همیشه در فوتبال آقایان و در ایران گزینه جایگزین سرمربی به حساب می‌آید در وچان هم تکرار می‌شود؟

اما خیلی زود و با بازدید از تمرین‌ها و تماشای دیدارهای خانگی وچان مشخص شد که فاطمه صادقی فقط در آی‌‌دی کارت فدراسیون به عنوان سرمربی حضور دارد و همه کارهای فنی باشگاه بر عهده زنگی‌نژاد مشاور جوان و شیرازی باشگاه است!

تیم وچان کردستان دیروز که بعد از بازی با سارگل بوشهر که زنگی‌نژاد مشاور باشگاه در دقیقه 70 بخاطر انجام نشدن دستورش مبنی بر تعویض یکی از بازیکنان قهر و اعلام کرد همین الان وسایلش را جمع می‌کند و سنندج را ترک می‌کند، اردو ملتهبی را قبل از دیدار حساس با سیرجان سپری کرد و نتیجه این حواشی را در داخل زمین گرفت و نتوانست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و نتیجه را به بدترین شکل ممکن به حریف اصلی خود واگذار کرد.

اما نکته مهم‌تر در ترکیب وچان در دو بازی اخیر، این است که خبری از سمیه خرمی خانم گل فصل قبل در ترکیب اصلی نیست و خرمی بازی را از روی نیمکت سرد ملک نیا شروع می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال وچان کردستان: بازی بعد جبران می‌کنیم پیروزی پر گل وچانی‌ها در سنندج؛ سارگل بوشهر با شکست روانه خانه شد

به کم‌تجربگی بازیکنان خودمان باختیم

فاطمه صادقی سرمربی وچان در پایان دیدار با شهرداری سیرجان به خبرنگار تسنیم گفت: بازی خیلی خوبی بود و یکی از زیباترین بازی‌های چند سال اخیر فوتبال بانوان در کشور به حساب می‌آمد.

وی تصریح کرد : با برنامه در این بازی شرکت کردیم و کاملاً توپ و بازی در اختیار وچان بود اما از روی غافلگیری چهار گل خوردیم و به نظر من بی‌تجربگی بازیکنان وچان عامل اصلی این شکست بود.

وچان را از روی لایو باشگاه آنالیز کردیم 

مریم نجاتی سرمربی شهرداری سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به برد ارزشمند مقابل بانوان کردستان می‌گوید : خیلی خوشحالم برد خوبی به دست آوردیم اما لیگ هنوز به اتمام نرسیده و ما باید بازی‌های سخت دیگری را پشت سر بگذاریم.

وی گفت: کاملاً وچان را از روی لایو بازی قبل که از سوی باشگاه پخش شد آنالیز کردیم و نقاط ضعف وچان برای ما مشخص بود و به بهترین شکل ممکن از این ضعف‌ها استفاده کردیم و نتیجه را به نفع خودمان رقم زدیم.

به گزارش تسنیم؛ لیگ برتر بانوان هنوز به پایان نرسیده و باخت مقابل سیرجان زنگ خطر را برای تنها امید ورزش استان در لیگ‌های برتر به صدا در آورد و اینجاست که «کاظم مفاخری» مدیرعامل وچان باید با استفاده از همفکری اهالی فوتبال و کمک هیئت فوتبال بهترین تصمیم را برای کادر فنی باشگاه بگیرد تا وچان مثل قبل روی ریل موفقیت قرار بگیرد.

انتهای پیام/489/س

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۳۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد

آفتاب‌‌نیوز :

وحید امیری در حاشیه مراسم اختتامیه برنامه قهرمان ایران درمورد انتخاب پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن به عنوان برترین صحنه سال ورزش کشور، اظهار داشت: از مردم عزیز به این خاطر که با آرای خیلی خوبی به تیم ملی فوتبال رای دادند، تشکر می‌کنم. واقعا برتری مقابل ژاپن صحنه ماندگاری بود و بازیکنان تیم ملی با تمام وجود این پیروزی را کسب کردند.

امیدوارم آن‌ها در ادامه راه بتوانند جوابگوی این محبت و لطف باشند. وی درمورد اینکه خودش در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۹ جزء نفراتی بود که شکست ۳ بر صفر مقابل ژاپن را متحمل شد و آیا دلش نمی‌خواست در پیروزی تاریخی جام ملت‌های ۲۰۲۳ حضور داشته باشد، گفت: باور کنید یا وجود غیبت در بازی اخیر مقابل ژاپن یکی از بهترین روز‌های زندگی‌ام را پشت سر گذاشتم و کلی کیف کردیم. از راه دور هم با بازیکنان تماس گرفته و تشکر کردم، اما متاسفانه تیم ما نتوانست با برتری در بازی مقابل قطر به فینال برسد.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس درپاسخ به این سوال که با توجه به مصدومیت و دوری از شرایط خوب، مدت‌ها است به تیم ملی دعوت نشده و آیا قرار است با این تیم خداحافظی کند، گفت: امروز سعی کردم به عنوان یک بازیکن تیم ملی مسئولیت دریافت جایزه را برعهده بگیرم. همچنان به عنوان یک سرباز در خدمت این تیم هستم و هر زمان امیر قلعه‌نویی صلاح بداند که می‌توانیم به تیم ملی کمک کنیم، قطعا این آمادگی را دارم.

امیری درمورد واگذاری پرسپولیس و استقلال و اینکه آیا مالکان جدید سرخ‌پوشان می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند، گفت: باید به هواداران هر ۲ تیم به خاطر این اتفاق که سال‌ها منتظرش بودیم تبریک ویژه بگویم و امیدوارم شاهد روز‌های خوبی برای پرسپولیس و استقلال باشیم چراکه بخش زیادی از قدرت فوتبال ایران بستگی به عملکرد این ۲ باشگاه دارد.

وی درخصوص رقابت با استقلال برای کسب قهرمانی، توضیح داد: برای تمام تیم‌ها احترام قائل هستیم، اما تمام تمرکز ما روی کار خودمان است و بازی به بازی پیش می‌رویم. امیدوارم در نهایت هر تیمی که لایق‌تر است قهرمانی را به دست بیاورد. هافبک پرسپولیس درمورد رقابت غیرجالب بیانیه‌نویسی ۲ تیم در خارج از زمین مسابقه، گفت: متأسفانه این اتفاق در فوتبال ما وجود دارد، اما امیدوارم همه اتفاقات فوتبالی درون زمین رقم بخورد و روح جوانمردی را شاهد باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم