Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@04:49:23 GMT

شیری: این شکست را فراموش می‌کنیم و برمی‌گردیم

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۴۲۸۹

شیری: این شکست را فراموش می‌کنیم و برمی‌گردیم

نساجی در مصاف با سپاهان با نتیجه غیر منتظره ای روبرو شد و با نتیجه 4-0 شکست خورد. 

به گزارش "ورزش سه"، حامد شیری کاپیتان نساجی در واکنش به این موضوع که چه اتفاقی رخ داد که این نتیجه رقم خورد؟ گفت: سپاهان بهتر از ما فوتبال بازی کرد و مزد زحمات خود را گرفت. از سویی نباید فراموش کنیم این تیم یک تیم پرمهره و مدعی قهرمانی است و دیدید که بازیکنان چون محمد محبی و محمد رضا خلعتبری و رضا دهقانی که فصل گذشته در تیم ما فیکس بازی می کرده به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من این برد را به تیم سپاهان تبریک می گویم. بدون شک از امروز همه اعضای تیم تلاش می کنیم نتیجه رقم خورده در این بازی را در مسابقعه بعدی جبران کنیم. سپاهان با این همه مهره پیش از ما از نفت مسجد سلیمان 3 گل خورد در حالی که ما در برابر این تیم یک بر صفر پیروز شده بودیم. هم چنین سپاهان در هفته اول هم 3 گل از تیم گل گهر خورده بود. خوبی فوتبال این است که فرصت جبران مهیا است و ما با این امید دوباره تمرینات خود را از سر می گیریم و باید این شکست را فراموش کنیم. 

 

کاپیتان نساجی در پاسخ به این سوال که آیا لغو بازی با پرسپولیس در شکست سنگین در برابر سپاهان تاثیر گذار بوده یا نه؟ گفت: این موضوع را اگر بخواهیم با این نیت مطرح کنیم که شکست در برابر سپاهان را توجیه کنیم اشتباه است. اما به طور حتم اگر بازی با پرسپولیس برگزار می شد ما در شرایط ایده آل تری می بودیم و اگر هم در برابر سپاهان شکست می خوردیم با این نتیجه نبود. بدی لغو بازی با پرسپولیس این بود که ما سه روز در شمال ماندیم و بعد گفتند بازی لغو شده است در حالی که از همان ابتدا می توانستند این بازی را لغو کنند. ما الان برای پرسپولیس هم ناراحتم که در شرایطی به دوحه می رود که 19 روز بازی رسمی انجام نداده و از شرایط مسابقه دور بوده است. باید به این نکته هم اضافه کنم فاصله بین ما و سپاهان چهار گل نبود. ما در نیمه دوم خوب بازی کردیم تا جایی که محرم هم از سبک بازی تیمش در نیمه دوم گلایه کرده است. موقعیت هایی هم داشتیم که متاسفانه از آن بهره نبردیم و فکر می کنم در یکی دو صحنه داور با ما مهربان نبود. من خودم در یک ویدئو به واضح دیدم سجاد شهباززاده قبل از اینکه وارد محوطه جریمه شود و ضربه سر بزند بازیکن ما را هل داده و خطا کرده است. با همه این اوصاف باز تکرار می کنم سپاهان به مراتب بهتر از ما بازی کرد و حقش برد بود و من این پیروزی را به آنها تبریک می گویم. 

 

حامد شیری در پایان در خصوص اینکه آیا تیم به دلیل سفر دیر هنگام به اصفهان در زمین بازی خسته بود؟ گفت: ما ساعت 12:30 در تهران جلسه آنالیز داشتیم و بعد از آن تمرین کردیم و در ادامه پرواز و رسیدن به هتل تا ساعت 20 طول کشید. به هر صورت ما تیم خصوصی هستیم و محدودیت هایی هم در این زمینه داریم و باید خود را با شرایط وفق بدهیم. بهتر است ما تلاش کنیم در زمین مسابقه عملکرد خود را بهتر کنیم . از من گرفته تا دیگر بازیکنان. با توجه به شناختی که من از بچه ها سراغ دارم شک ندارم بزودی برخواهیم گشت و دوباره خوب بازی خواهیم کرد و خوب نتیجه خواهیم گرفت.

حامد شیری نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حامد شیری نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۴۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا امروز دوشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف کویت رفت که این دیدار با نتیجه ۴ بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

گل‌های تیم ملی در این دیدار را علی اکرمی، سالار آقاپور و سعید احمدعباسی (۲ گل) به ثمر رساندند.

شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. باقر محمدی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مهدی کریمی، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.

نیمه اول

تیم ملی ایران در این دیدار هم همچون دیگر دیدارهای این دوره از مسابقات بازی را تهاجمی آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت و کویت هم همانطور که پیشبینی می‌شد با دفاع فشرده در یک سوم دفاعی تلاش کرد مانع از فرو ریختن دروازه شود.

اما مقاومت کویتی‌ها ۸ دقیقه بیشتر طول نکشید و علی اکرمی شوت قدرتمندی را به سمت دروازه حریف شلیک کرد و توپ پس برخورد با مدافع کویتی و تغییر مسیر وارد دروازه شد تا ملی پوشان ایران یک بر صفر پیش بیفتند.

در دقیقه ۱۳ یک بار دیگر حملات ایران به نتیجه رسید و ضربه سعید احمدعباسی در بین راه باز هم به مدافع کویت برخورد کرد و توپ وارد دروازه شد.

در ادامه این دیدار هم کویت همچنان در خط دفاعی خود حضور داشت و چشم به ضد حملات بود اما هوشیاری بازیکنان تیم ایران مانع از به نتیجه رسیدن حملات حریف شد تا این نیمه در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به پایان برسد.

نیمه دوم

در نیمه دوم این دیدار تیم ملی کویت تلاش کرد باز تر بازی کند و توپ‌های بیشتری را به یک سوم میانی ایران برساند.

در سوی مقابل هم شاگردان وحید شمسایی همچنان تیم برتر میدان بودند و در دقیقه ۳۳ سعید احمد عباسی موفق شد از روی نقطه پنالتی چهارمین گل را هم به ثمر برساند. این دیدار در نهایت با نتیجه ۴ بر صفر به سود تیم ملی ایران به پایان رسید.

صعود افغانستان به یک چهارم نهایی

در دیگر دیدار این گروه که به طور همزمان برگزار شد تیم‌های افغانستان و بحرین به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر ۲ به سود افغانستان به پایان رسید.

به این ترتیب در جدول رده بندی گروه D تیم ملی ایران با ۹ امتیاز صدرنشین شد و افغانستان با ۴ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به کویت در رده دوم قرار گرفت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. کویت با ۴ و بحرین بدون امتیاز از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

کد خبر 6085810

دیگر خبرها

  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • جمشیدیان: رضا فتاحی سرمربی بود، سپاهان بهتر نتیجه می‌گرفت!
  • شکست برابر بایرن فقط تقصیر من است