Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور در نامه‌ای خطاب به وزیر علوم نوشت: آقای غلامی؛ به جای درخواست از رهبری برای حذف دانشگاه فرهنگیان نسبت به عملکرد ضعیف چندین ساله خود پاسخگو باشید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان به همراه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی ۲۶  دانشگاه فرهنگیان کشور  در نامه ای خطاب به وزیر علوم نوشتند: آقای غلامی؛ به جای درخواست از رهبری برای حذف دانشگاه فرهنگیان نسبت به عملکرد ضعیف چندین ساله خود پاسخگو باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  متن ایننامه به شرح زیر است:  بسمه تعالی
جناب آقای دکتر غلامی
وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری
سلام علیکم؛

درخواست کارشناسی نشده و غیر مسئولانه اخیرتان آن هم در قالب نامه‌ای رسمی و با رونوشت به رؤسای دانشگاه ها، محضر مقام معظم رهبری پیرامون موضوع جذب معلم، ما را بر آن داشت تا نکاتی را ناظر بر عملکرد شما در دوران تصدی وزارت علوم مطرح نماییم: شما وزیر دولتی هستید که جوانه‌های امید را در دل جوانان این کشور خشکاند و با بی تدبیری، خیل عظیمی از دانشجویان جویای شغل را بدون هیچ پشتوانه‌ای روانه اجتماع کرد؛ حال خطایی بزرگ و جفایی نابخشودنی است اگر بخواهید این سهل انگاری را با سهل اندیشی نسبت به امر تربیت معلم جبران نمایید و نظام تعلیم و تربیت عمومی کشور را همچون بنگاه کاریابی قلمداد کنید. شما به عنوان یکی از مسئولان اصلی وضع موجود نظام دانشگاهی کشور و همچنین دانشگاه فرهنگیان پیش از هر درخواست، پیشنهاد و یا مطالبه‌ای، باید نسبت به عملکرد خود پیرامون کاستی‌های این دانشگاه پاسخگو باشید و به جای پیشنهاد‌های ناصوابی که نتیجه‌ای جز به حاشیه رفتن و تضعیف دانشگاه فرهنگیان ندارد، به وظایف خود در راستای توسعه کمی و کیفی این دانشگاه، جامه عمل بپوشانید.
جناب دکتر غلامی، متاسفانه در دوران مدیریت شما توفیقات چندانی را در زمینه‌های علمی و فناوری شاهد نبوده ایم و نهضت‌های تولید علم، پیشرفت در زمینه علوم پایه و موارد بسیار دیگری تنها در حد شعار باقی مانده اند.
جناب وزیر بفرمایید نقشه جامع علمی کشور به کجا رسیده است؟ آیا عزم و برنامه‌ای برای اجرا شدن این سند وجود دارد؟ یا این سند نیز، همانند دیگر اسناد بالادستی در گوشه‌ای خاک خواهد خورد؟ برای بهره مندی از استعداد‌های کشور چه برنامه‌ای دارید؟
آیا فضای علمی موجود در دانشگاه‌ها به پرورش استعداد‌های برتر کمکی کرده یا اینکه فضای موجود تنها عزم آن‌ها را برای مهاجرت جدی‌تر کرده است؟
در فضای رشد صنعتی و مهارت آموزی مورد نیاز بازار کار و صنعت که بخش عمده آن وابسته به مولد بودن دانشگاه هاست، چه گام رو به جلویی برداشته شده است؟
کنکور سراسری بدل به باتلاقی شده است که همۀ دانش آموزان در آن دست و پا میزنند و هر چه بیشتر تلاش می‌کنند بیشتر در آن فرو می‌روند. آیا برای برون رفت از فضای نامطلوب حاکم بر آزمون سراسری و نحوه پذیرش در دانشگاه‌ها اقدام مثبت قابل توجهی انجام شده است؟

آقای دکتر غلامی از استناد شما به ماده ٢٨ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان اینگونه برداشت می‌شود که متاسفانه وزیر علوم، بدون علم به فضای دانشگاه فرهنگیان، مصوبات و قوانین بالادستی، چنین درخواستی را به محضر رهبر معظم انقلاب ابراز نموده و این فرض برای ما بوجود آمده است که این نوع نگاه غیر کارشناسی در تمام تصمیمات شما بروز و ظهور دارد و امیدواریم اگر این‌چنین است در تصمیم گیری ها، تجدید نظر جدی صورت گیرد؛ لذا روند حاکم بر فضای علمی و دانشگاهی کشور، مطلوب نیست و برای بهبود، نیازمند عزم جدی، برنامه ریزی و دغدغه مندی هستیم؛ اما پیش از آن لازم است که جنابعالی نسبت به عملکرد ضعیف چندین ساله خود پاسخگو باشید.
والسلام علیکم و رحمه الله

۱. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان
۲. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان
۳. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس
۴. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خراسان جنوبی
۵. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان
۶. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان
۷. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان
۸. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان همدان
۹. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران
۱۰. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خراسان شمالی
۱۱. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری
۱۲. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سمنان
۱۳. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل
۱۴. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز
۱۵. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان یزد
۱۶. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قزوین
۱۷. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه
۱۸. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کردستان
۱۹. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان لرستان
۲۰. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی
۲۱. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خراسان رضوی
۲۲. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان قم
۲۳. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان
۲۴. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان زنجان
۲۵. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان ایلام
۲۶. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان بوشهر
۲۷. شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نامه وزیر علوم به رهبری حذف دانشگاه فرهنگیان عملکرد وزارت علوم شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان دانشگاه فرهنگیان نسبت به عملکرد پاسخگو باشید عملکرد ضعیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۴۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم

جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در روستای بزنوید واقع در شهرستان الیگودرز استان لرستان اردوی جهادی خود را برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مستند ستاره دنباله‌دار روایتی از حضور گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در روستای بزنوید شهرستان الیگودرز استان اصفهان است.

این گروه جهادی به مدت ۱۰ روز فعالیت‌های فرهنگی، تدریس، رفع اشکال در پایه‌های مختلف، ورزش، مشاوره کشاورزی و باغبانی، مشاوره خانواده، آموزش نقاشی و عکاسی را در این روستا انجام داده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • ساختمان‌های دانشگاه فرهنگیان بجنورد تکمیل شود
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • بیماری فردگرایی و افول جنبش دانشجویی
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • جهاد تبیین و امید آفرینی یکی از رسالت های وزارت بهداشت است
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر