Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@16:57:43 GMT

سود سهام عدالت را چگونه دریافت کنیم؟

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۹۴۵۲۲

سهام‌دارانی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند، باید برای دریافت سود حتما در سامانه سجام ثبت نام کنند.

خبرگزاری میزان - ایسنا نوشت: افرادی که روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کرده بودند سهامدار شرکت‌های سرمایه گذاری استانی محسوب می‌شوند که زمان ثبت نام سهام عدالت آن جا ساکن بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نتیجه شرکت‌های همان استان مدیریت سهامشان را برعهده دارد. در ماه‌های گذشته این شرکت‌ها در بورس پذیرفته شده و سهامشان قابل معامله است.

براین اساس، افراد مذکور لازم است هر چه سریع‌تر در سامانه سجام به نشانی sejam. Ir ثبت نام کرده و کد بورسی خود را دریافت کند.

متقاضیان می‌توانند عبارت سامانه سجام را در صفحه مرورگر خود جست و جو کرده یا از طریق آدرس http://sejam.ir وارد صفحه اصلی شده و به بخش ثبت نام در سامانه مراجعه کنند.

در مرحله دوم، شماره تلفن همراهی که تحت مالکیت متقاضی قرار دارد، ثبت می‌شود. پس از این مرحله، یک کد تایید به شماره تلفن همراه ثبت شده در سایت ارسال می‌شود. بعد از ارسال کد، متقاضی با وارد کردن آن باید اطلاعات مربوط به کد ملی و نوع شخصیت را در سامانه وارد کند.

مرحله پنجم به انتخاب اصیل یا نماینده قانونی اختصاص دارد. پس از این مرحله، هزینه ثبت نام در سامانه برای متقاضی نمایش داده می‌شود.

مرحله هفتم، پرداخت هزینه از طریق درگاه بانکی است. پس از عبور از هفت مرحله نخست، مشتری در مرحله هشتم به تکمیل اطلاعات خود می‌پردازد.

در این مرحله، شش فرم باید تکمیل شود. این شش مرحله شامل ثبت اطلاعات هویتی و ارتباطی، درج کد بورسی، ثبت اطلاعات شغلی و مالی و در آخر ثبت حساب‌های بانکی می‌شود.

پس از این، در مرحله نهم سامانه وارد استعلام اطلاعات وارد شده از سوی مشتری می‌شود. پاسخ استعلام مرحله جدیدی از فرآیند ثبت نام است. در صورتی که استعلام موفق باشد از طریق پیامک کد رهگیری ارسال می‌شود در غیر این صورت مشکل موجود به مشتری به صورت پیامکی اطلاع داده می‌شود. در واقع در مرحله دهم استعلام موفق ورود به مرحله بعد را ممکن می‌سازد.

در مرحله یازدهم، انتخاب مرکز احراز هویت از سوی مشتری باید انجام شود. در این مرحله مشتری دو گزینه پیش رو دارد. احراز هویت به صورت حضوری یا احراز هویت به صورت غیرحضوری. با انتخاب هر کدام از این گزینه ها، وارد مرحله دوازدهم شده است. در صورتی که مراجعه حضوری باشد از طریق مراجعه به مراکز مربوطه می‌تواند به تکمیل این مرحله و دریافت کد ۱۰ رقمی اقدام کند و در صورتی که الکترونیکی باشد از طریق وب و تلفن همراه می‌تواند نسبت به دریافت کد ۱۰ رقمی اقدام کند.

انتخاب هر کدام از این گزینه‌ها به تکمیل عملیات نهایی منجر می‌شود. در این مرحله تصویر چهره و امضا ثبت می‌شود و کد بورسی به مشتری تحویل داده خواهد شد.

سهامداران سهام عدالت در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۱۵۶۹ تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید: مشکلی در فروش سهام عدالت وجود ندارد

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: سهام عدالت اخباراقتصادی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سهام عدالت سهام عدالت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۴۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت قراردادهای اجاره ملک در سامانه خودنویس اجباری شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سامانه خودنویس در راستای نظارت و کنترل قیمت مسکن به همت وزارت راه و شهرسازی ایجاد شده است تا هم وطنان بتوانند به‌صورت رایگان قراردادهای ملکی خود را ایجاد و ثبت کنند.

این سامانه به‌صورت شبانه روزی و در زمینه تمام اقلام اجاره ملک اعم از مسکونی، غیرمسکونی، مالکیت حقیقی، مالکیت حقوقی و چند مالکی در دسترس است؛ همچنین پنل مشاور املاک نیز در دسترس مشاورین املاک قرار گرفته است و ثبت مبایعه نامه نیز امسال به سامانه خودنویس منتقل می‌شود.

علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این باره اظهار داشت: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تمامی قراردادهای اجاره برای دریافت کد رهگیری رایگان صرفاً می‌بایست در سامانه خودنویس به آدرس https://khodnevis.mrud.ir/ ثبت شوند.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس دریافت کد رهگیری در سامانه خودنویس علاوه بر اینکه توسط مشاوران املاک امکان‌پذیر است، توسط خود مردم به‌عنوان متعاملان نیز به‌صورت رایگان قابل دریافت خواهد بود.

کد خبر 6063533

دیگر خبرها

  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • ۶۱۴ هزار خودرو وارد استان بوشهر شده است
  • ثبت قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس اجباری است
  • انتخاب اثر هنرمند هرسینی به عنوان اثر فاخر صنایع‌دستی کشور
  • ثبت قراردادهای اجاره ملک در سامانه خودنویس اجباری شد
  • خبر خوش برای مستاجران + جزئیات مهم
  • انحصارزدایی از بازار اجاره نویسی با اعطای حق انتخاب به مردم
  • کاهش ۵۰ درصدی سود سهام عدالت روندسرمایه گذاری را نزولی کرد
  • بهر‌ه‌برداری از سامانه هوشمند شبکه آب شهر قشم
  • یاشار سلطانی کیست؟ / برخورد مومنانه با آیت الله کاظم صدیقی ترند شد/ تکلیف سهام عدالت متوفیان چه شد؟ /واکنش‌های تند علیه جنایت‌های تازه رژیم صهیونیستی/ جهان در شوک بابت حادثه تروریستی مسکو