Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: با تدابیر در نظر گرفته شده تردد بین شهری خودروها ۳۱ درصد کاهش داشته و در نتیجه آن ۴۲ درصد فوتی های تصادفات کاهش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در حال حاضر ۱۲ شهر کشور در وضعیت قرمز مانده اند و ۲۳۱ شهر نارنجی و ۲۰۵ شهر نیز زرد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنان شهرهای آستارا و تالش در استان گیلان و آمل، گلوگاه و نور، در استان مازندران، در وضعیت بحرانی قرار دارند.

وی افزود: تغییر رنگ شهرها به خاطر رعایت پروتکل ها و زحمات کادر درمان و...، است. اگر در این چند شب منتهی به شب یلدا، مراقب نباشیم و بخواهیم دورهمی داشته باشیم، تمام زحمات هدر می رود و کرونا دوباره شعله‌ور می‌شود.

سخنگوی ستاد ملی با اعلام اینکه ۵۱ درصد ابتلاها خانوادگی است، گفت: غفلت کنیم، تمام دستاوردهای ما از بین خواهد رفت با تدابیر در نظر گرفته شده تردد بین شهری خودروها ۳۱ درصد کاهش داشته و در نتیجه آن ۴۲ درصد فوتی های تصادفات کاهش یافته است.

وی با اعلام اینکه در اجرای منع تردد شبانه ۶۰۰ هزار خودرو جریمه شدند، گفت: در این مدت ۷۷۲ هزار خودرو از رفتن به شهرهای دیگر برگشت داده شدند و دو میلیون تذکر به خودروها داده شده و ۲۳ هزار پلمب واحدهای صنفی داشته ایم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۹۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز

سردار هداوند  گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز مشخص شد که فردی با حک کردن ارکان خودرو با تجهیزات خاص بر روی خودروهای قاچاق اقدام به سند نمره کردن خودروها می‌کند.

وی افزود: ماموران مخفیگاه متهم را در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به کشف ۲ خودرو خارجی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال از پارکینگ متهم، گفت: همچنین تعدادی تجهیزات مخصوص حک ارکان و ارقام بر روی شاسی و موتور خودروها نیز در مخفیگاه نامبرده کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور | هیچ محدودیت جدیدی در محورهای شمالی اعمال نشده است
  • جزییات تولید دام سنگین در کشور+جدول
  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • آخرین وضعیت اصفهان بعد از شنیده شدن انفجارهای شبانه را ببینید
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور
  • کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • کاهش مالیات حقوق گمرکی کالاهای اساسی و دارو به ۱ درصد
  • آخرین وضعیت سدهای کشور پس از بارندگی اخیر | ۸۰ درصد ظرفیت سدهای تهران خالی است
  • تسلا ۱۰ درصد کارکنان جهانی خود را اخراج می‌کند